Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Pas Op Scammer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RareHollander-Rick

DDG Kenner
RareHollander
RareHollander
None
Even dat de mensen die dit lezen het weten !! Quinten_VD had mij laatst op skype toegevoegd via Minetopia na een tijdje met hem geskyped te hebben had een link gevonden zij hij waar je een gratis cape kon krijgen dus oke ik probeer het (Account gegevens) ja natuurlijk dom van mij.... maar ik wou even dat mensen dit wisten en dat hij eventueel geband zou kunnen worden... heb mojang ook al een bericht gestuurd want zelfs na het reseten van mijn wachtwoord werkte het niet... dus iedereen pas op voor hem en vertrouw hem niet.......
 

ErayKDB

DDGGod
ErayKDB
ErayKDB
DDG God
Je kan nooit gescamt worden als je slim speelt.
Dus een kleine tip wat ik altijd doe.
Heb altijd bewijs!
Ik kan je desnoods een linkje sturen van een recorder zodat het altijd bewijs hebt staat.
Want je kan het nu ook gewoon zeggen, snap je
 

LarsOlivier

DDG Held
Je kan nooit gescamt worden als je slim speelt.
Dus een kleine tip wat ik altijd doe.
Heb altijd bewijs!
Ik kan je desnoods een linkje sturen van een recorder zodat het altijd bewijs hebt staat.
Want je kan het nu ook gewoon zeggen, snap je

Hij is niet ingame gescammed maar op een site..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

mariskawoerk

Ex-Staff
mariskawoerk
mariskawoerk
None
Heyhoi!

Hier kunnen wij helaas niks mee, aangezien
dit niet via DDG is gebeurd maar een ander
platform. Daarnaast is het niet de bedoeling
om via het forum mensen te beschuldigen van
dingen.

-Gesloten

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top