Behandeld Oplichterij?

Discussie in 'Behandeld' gestart door luukje70, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukje70

luukje70 DDG Held

Lid geworden:
    17 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo mijn naam is Luuk oftewel LekkerSpelen ingame

Laatst kwam er een speler naar me toe genaamd DieAppelDoorner die zogenaamd low levels wilt helpen zegt hij, en dan vervolgens je uniq verkoopt voor 1k zodat jij ze duurder kan gaan verkopen en lekker winst kan gaan maken. Terwijl uniq maar 50 euro waard is en dan de beginnende spelers gelijk de helft van hun starters geld kwijt zijn.

Dit heeft hij al bij meerdere spelers gedaan en daardoor zijn die beginnende spelers al veel geld verloren.

Tuurlijk de spelers gaan er zelf ook mee akkoord maar wij zijn nieuwe spelers en de meeste van ons ook erg jong en ik vind dat hij daar misbruik van maakt.

2. JanPieterWillem

JanPieterWillem Super DDG lid

Lid geworden:
    13 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    2
  3. PRANKerboy_be

PRANKerboy_be DDG Kenner

Lid geworden:
    16 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is dit gewoon de schuld van de spelers die er in trappen, als je mensen gelijk gelooft op straat en domme ebslissingen neemt kom je niet ver op Minetopia. Ik noem dit geen oplichterij, het is een beetje misbruik maken van de neiuwe spelers maar ik zou zeggen dat het gewoon eerlijk is en een slimme manier is om geld te verdienen, buiten het gedeelte dat hij er over liegt natuurlijk.

4. JanPieterWillem

Lid geworden:
    13 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind dit persoonlijk walgelijke manier van verdienen. Je kan het zeker deze spelers niet kwalijk nemen, hun wordt bijgepraat dat ze een goede deal maken.
    Als dit een manier is hoe mensen serieus hun geld willen verdienen vind ik dat @staff even goed naar de game moet kijken.
    Ook is het scammen van <10 levels verboden. Dit vind ik in principe scammen, liegen en bedriegen is dit namelijk gewoon.

darianosch vindt dit leuk.
  5. PRANKerboy_be

PRANKerboy_be DDG Kenner

Lid geworden:
    16 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik vind dat over de jaren genoeg duidelijk gemaakt is aan Spelers dat ze moeten opletten voro dit soort dingen maar ze luisteren gwn niet dus ik vind dit soort van verdiend voor nieuwe spelers voor hun kopigheid/domheid

6. JanPieterWillem

Lid geworden:
    13 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet mee eens,

Nieuwe spelers zijn NIEUWE spelers. Die zijn niet bij jaren vertellen over wat wel en niet te doen.

dat jij hier ook mee akkoord bent zegt denk ik best wat over jou manier van spelen trouwens.

7. PRANKerboy_be

PRANKerboy_be DDG Kenner

Lid geworden:
    16 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey man, we gaan het niet persoonlijk nemen, iedereen heeft een mening, ik verdien mijn geld gwn op een eerlijek manier en ik speel gewoon voor het plezier en op een leuke manier voor iedereen

8. JanPieterWillem

Lid geworden:
    13 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dit een eerlijke manier vind. Persoonlijk vind ik dit redelijk smerige manier van geld verdienen. Zeker omdat er zo veel mensen het eerlijk proberen

9. luukje70

luukje70 DDG Held

Lid geworden:
    17 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Zoals gezegd heb ik het over nieuwe spelers, dus dat het over de jaren heen genoeg is duidelijk gemaakt is van hun niet van toepassing ze zijn nieuw en spelen waarschijnlijk pas een week of 2.

10. GewoonJordy_

GewoonJordy_ Forum Support Minetopia Staff

Lid geworden:
    4 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Goedendag,

Bedankt voor jullie deelname aan de DDG Form. Dit is inderdaad erg vervelend, wel is het zo dat de persoon er zelf mee akkoord gaat. Dus het valt niet onder oplichten. Mocht je nog andere vragen hebben? Laat het dan gerust weten!

De topic sluit op 15-07-2020

Met vriendelijke groet,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie