Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten OpenKingdom 1.8 ( Stand together )

Status
Niet open voor verdere reacties.

frikandelworst

DDG Held
frikandelworst
frikandelworst
Wordt er ook iets gecompenseerd voor de mensen die vanaf het begin van progression systeem al veel tiers omhoog zijn gegaan? Die worden nu best wel benadeeld. Ik had hier een heel idee over achtergelaten, maar hier is blijkbaar niks mee gedaan helaas...

En waarom zoveel zilver erbij? Er werd bij ambassadeurvergadering geklaagd dat er te veel zilver in de game komt, nu komt er nog veel meer bij??

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ik denk dat ze meer silver in game doen omdat al het silver nu bij de rijke personen zit, en er veel spelers zijn die daardoor weinig silver hebben. Idk dit is mss de reden.

DeltaGamerXL

DDG Kenner
SabelChief
SabelChief
Ik denk dat ze meer silver in game doen omdat al het silver nu bij de rijke personen zit, en er veel spelers zijn die daardoor weinig silver hebben. Idk dit is mss de reden.
Ik denk dat ze volgens jou meer zilver in de game doen zodat nieuwe spelers ook veel zilver kunnen krijgen en rijk kunnen worden (Genoeg spullen voor pvp etc.) ?
+'Het zit bij de rijke personen.' ís geen reden, je kan toch nog gewoon bepaalde spullen verkopen en crates openen? Rijke personen hebben dit gewoon veel gedaan, iedereen kan rijk worden.

Marcel12

DDG Kenner
Marcel12
Marcel12
Ik had een opmerking over de shields.
Mensen hebben betaald voor deze items en hebben toen beloofd gekregen dat het 2 hartjes extra zou geven.
Als je dat nu weg haalt is dat best wel scam.
Ik heb ook 25 euro neergelegd, en nu is het item best waardeloos.
dus je heb nu een bow van 25 euro

frikandelworst

DDG Held
frikandelworst
frikandelworst
Ik denk dat ze volgens jou meer zilver in de game doen zodat nieuwe spelers ook veel zilver kunnen krijgen en rijk kunnen worden (Genoeg spullen voor pvp etc.) ?
+'Het zit bij de rijke personen.' ís geen reden, je kan toch nog gewoon bepaalde spullen verkopen en crates openen? Rijke personen hebben dit gewoon veel gedaan, iedereen kan rijk worden.

Dat weet ik, maar rijke personen gaan hun dingen soms duurder maken omdat ze weten dat nieuwe spelers de waarde van dingen nog niet weten.

OfficialZyraq

DDG Superheld
Zqno
Zqno
Dat weet ik, maar rijke personen gaan hun dingen soms duurder maken omdat ze weten dat nieuwe spelers de waarde van dingen nog niet weten.
Er is niet iets als duurder maken... Dat heet vraag en aanbod. Heel simpel als er bv een setje blood uit de gale gaat stijgt de prijs. Als spelers zich dan vast krampen aan de oude prijs klopt die simpelweg niet meer. Hetzelfde na een buff of een nerf.

Status
Niet open voor verdere reacties.