Gesloten Opening TELEFOONSHOP ''DownTown''

Discussie in 'Nieuws & Updates' gestart door Danny026, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny026

Danny026 Admin Projectleider Legend

Lid geworden:
    24 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    93
    TelefoonShop

Beste Minetopianen,

Na 4 maanden is het dan eindelijk weer zover, de TelefoonShop is terug! Zondag 14.00 zullen wij open gaan, met enorme kortingen en zelfs een nieuwe CEO! Itz_Nick_ zal de taak als CEO TelefoonShop vervullen. Wel zijn er een aantal dingen veranderd, daarom zet ik alle informatie hieronder voor jullie op een rijtje:

Eisen Telefoon:
    Eerst diende je level 11 te zijn voor een telefoon. Wij hebben besloten dit te verlagen naar level 7! Een telefoon kostte altijd al €65.000, dit zal niet veranderen. Wel betaal je nu €10.000 aansluitingskosten bij de provider. Ook zal je bij aanschaf van een telefoon minimaal 1.000 beltegoed moeten kopen, €2.000 dus. Totaal komt dit dus op een bedrag van €77.000.

Beltegoed:
    De prijzen van het beltegoed zullen niet veranderen. Beltegoed kostte altijd het dubbele van wat je bestelde, en dit zal ook zo blijven. 1.000 beltegoed kost dus €2.000. Je dient nu wel direct 1.000 beltegoed te kopen bij aanschaf van een telefoon. Ook zit er tegenwoordig een maximum van 50.000 beltegoed op, dus maximaal aan €100.000.

Doorverkopen:
    Natuurlijk mag je net zoals eerst je telefoon doorverkopen aan een andere speler. Deze speler dient wel minimaal level 7 te zijn. Zodra je een telefoon doorverkoopt, zal deze het nummer behouden, maar wel wordt al het beltegoed gereset! Ook zal de nieuwe eigenaar zich opnieuw aan moeten melden bij de provider, €10.000 dus.

Telefoon kwijt?!?
    Zodra je je telefoon in een brewing stand, in je telefoon of in de prullenbak doet, ben je deze KWIJT! Als je dit in Minetopia 1.0 al hebt gedaan, heb je 1 week de tijd om naar de TelefoonShop komen en kan je een nieuwe telefoon kopen, met hetzelfde nummer. Wel betaal je gewoon alle kosten. Als je dit NA deze week hebt gedaan, kan je een nieuwe telefoon kopen maar dan met een ander nummer. Komen wij erachter dat jij meerdere telefoons hebt, zullen deze allemaal in beslag genomen worden en kan je nooit meer een nieuwe kopen.

NummerLotto:
    Een nieuw concept in de TelefoonShop, de NummerLotto! Wat houdt dit nou precies in? Je kan je nu eenmalig inschrijven voor 2.5K en kans maken op een prijs van maarliefst 250K! Elke 2 weken zal er een trekking zijn, met daaruit 1 winnaar. De winnaar krijgt een sms'je dat hij gewonnen heeft, en heeft vanaf dat moment 1 week lang de tijd om zich te melden bij de TelefoonShop. Hierna kan hij deze niet meer ophalen! Ook kan je een abonnement nemen. Dit houdt in dat je 10K betaalt en automatisch 5 loterijen meedoet! Ben jij nou te lui om je elke week in te schrijven? Dan is dit echt iets voor jou! Je krijgt er nog eens korting op ook!

Kortom, de TelefoonShop wordt weer 1 groot feest. Kom snel langs in DownTown (X:-837; Z:-1107), want zondag 3 september vanaf 14.00 tot 17.00 zal de TelefoonShop opengaan met maarliefst 25% korting op een telefoon en 10% korting op beltegoed!

Voor updates volg @TelefoonShopMT op twitter.

Tot dan!

Met vriendelijke groet,

Itz_Nick_
    Danny026

#1 Danny026, 2 sep 2017
    Laatst bewerkt: 2 sep 2017
    Gilyus, ErayKDB, iGotHacks en 13 anderen vinden dit leuk.
  2. WillemBouwens

WillemBouwens Jr. Admin Projectleider Youtuber

Lid geworden:
    9 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    99
  3. OzoSelmer

OzoSelmer DDG Held

Lid geworden:
    24 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kom zeker een x langs

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

4. iiSmiley_ // Jesse

iiSmiley_ // Jesse DDG Kenner

Lid geworden:
    8 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    44
    Nice, ik doe zeker mee met de loterij!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

5. scheidschiel.

scheidschiel. Super DDG lid

Lid geworden:
    6 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ga hier morgen maar eens langs en ong 100K uitgeven. Beltegoed en de loterij :)

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

6. - ̗̀ JustTimm ̖́-

- ̗̀ JustTimm ̖́- DDG Held

Lid geworden:
    15 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    62
    Vet! Enige naaiende voor mij is ik ben lvl 6 xooo

7. Blacky_cherry

Blacky_cherry Super DDG lid

Lid geworden:
    16 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    2
    YEAH lvl 7 .
    lvl 11 is echt tehoog voor mij :D

8. Maarten__

Maarten__ Super DDG lid

Lid geworden:
    4 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    23
    Mooi spul

9. Alex1000Gamer

Alex1000Gamer Ex-Staff

Lid geworden:
    10 dec 2014
    Leuk Bevonden:
    317
    zijn er dan ook al nieuwe providers of? :)

10. Empuria

Empuria Ex-Staff

Lid geworden:
    25 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    153
    Heyo vraagje. Hoe zit het met de telefoon die ik heb gekregen omdat hij gestopt was en de mijne weg was gebugged en u zou kijken of de telefoon op mijn naam kom gezet worden. Als je al iets weet say it to me

Mvg Empuria
    [Bouwer.Malibu]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

11. Danny026

Danny026 Admin Projectleider Legend

Lid geworden:
    24 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    93
    Beste Empuria,
    Neem contact op met Itz_nick_ hij kan alle vragen beantwoorden

12. EffeDion

EffeDion DDG Held

Lid geworden:
    3 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Yooo Jongens, Leuk gedaan weer! Zijn weer leuke dingen! Ik moet nog effe door voor level 7 ^^ maybe dat ik over een lange tijd effe langs kom!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie