Event Open Kingdom - Holy Spelen

Discussie in 'Nieuws & Updates' gestart door DDG Server, 25 nov 2018.

1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    286
    Datum: Woensdag 28, Vrijdag 30 november en Zaterdag 1 december
    Tijdstip: 19:00

Hey spelers,
    Zoals je wellicht al een keer in de wandelgangen hebt gehoord zouden er een aantal kleine events gehouden worden. Doordat een aantal kleine events ook heel goed gemengd kunnen worden tot een groot event, hebben wij hier voor gekozen. Hierdoor kunnen we ook speciale items kunnen uitdelen zoals de Holy items!

Wat valt er te doen?
    Op woensdag 28 November zullen er 2 events afspelen dit zal eerst Crafting zijn en daarna het Parkour event. Het eerste event zal beginnen om 19:00. Zodra we met het eerste event klaar zijn zal de volgende beginnen. Op vrijdag 30 November zal het spleef event gehouden worden en deze zal ook om 19:00 beginnen. Het laatste event zal op 1 Decemeber zijn en dat is het PvP toernooi, deze zal ook om 19:00 beginnen.

Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door op de dag zelf aanwezig te zijn. Je hertog of koning zal dan een lijstje maken met de mensen die voor het event meedoen. Ben je niet gekozen? Dan kan je altijd je kingdom aanmoedigen op de tribunes! We zullen op DDG-Teamspeak aanwezig zijn voor de mensen die het leuk vinden om met elkaar op teamspeak te zitten of te horen hoe de events eraan toegaat!

Wat zijn de regels?
    De algemene DDG-regels zullen gelden en daarnaast is PvP op de tribunes verboden.

Wat kan ik winnen?
    Zoals de naam al zegt zullen er Holy items te verdienen zijn. Daarnaast zullen er natuurlijk ook normale rewards te verdienen zijn zoals; golden appels, diamond blocks en boss drop items.

We hopen zoveel mogelijk van jullie terug te zien bij de Holy Spelen!

- Het OpenKingdom Event-Team

#1 DDG Server, 25 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2018
    BlockBuildMC en xOfficialJulia vinden dit leuk.
  2. xOfficialJulia

xOfficialJulia Super DDG lid

Lid geworden:
    26 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    30
    Nice :D good job boys!

3. BlockBuildMC

BlockBuildMC Legend
    VIP Legend

Lid geworden:
    25 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    114
    Staan toffe dingen tussen als ik t zo bekijk! Toch zijn een aantal dingen redelijk onduidelijk voor mij (Zoals rens zal zeggen VOOR IEDEREEN! #NewMeme)

Als ik het zo lees zijn er in totaal 4 evenementen deze 3 dagen, PvP, Parkour, Crafting en Spleef. Zelf snap ik niet zo goed wat sommige onderdelen met open kingdom te maken hebben. Parkouren en spleef is niet iets wat veel spelers echt doen naar mijn idee. Maar wel leuk dat t erbij zit.

Ik mis zelf een beetje binnen deze evenementen het Roleplay gebeuren, Hiermee bedoel ik dat op een bepaalde dag / dagen meerdere roleplay karakters online zullen zijn waar spelers natoe kunnen gaan om te roleplayen en dus ook hun beste roleplay skills te laten zijn. Wie hier t beste doorheen komt maakt dan ook kans op een holy setje of een ander leuk item. Na mijn idee stimuleer je de roleplay dan ook weer. Iets wat ook veel spelers willen.

ook had ik graag wat meer toelichting gezien van wat welk event inhoud, dus hoe is de PvP? Kan iedere speler daar aan mee doen of zijn t weer een aantal spelers? En wat kunnen spelers verwachten bij het crafting event. daarin vind ik de toelichting wat matig, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

Hopelijk word er nog iets met roleplay toegevoegd of later als evenement gebruikt.

BlockBuildMC // Sander

ow en je spreekt je zelf tegen als je zegt dat de algemene KD regels gelden tijdens dit event maar wel een spleef event doet terwijl in de regels staat dat je niet mag spleefen! KAPPA123!!

Thanoxz | Mats en xOfficialJulia vinden dit leuk.
  4. Thanoxz | Mats

Thanoxz | Mats Ex-Staff

Lid geworden:
    14 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    328
    Het enige probleem met rp is dat er rp-karakters (dus de personen die ze spelen) beschikbaar moeten kunnen zijn. Nu is het voornamelijk dat ze komen wanneer ze tijd/zin hebben, voor zoiets moet het echt meer geplanned worden. Is een lastig iets.

5. Dahsneakysnake

Dahsneakysnake Super DDG lid

Lid geworden:
    24 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    44
    Déja vu! I've been in this place before! Higher on the Streets and I know it's my time to go!

6. BlockBuildMC

BlockBuildMC Legend
    VIP Legend

Lid geworden:
    25 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    114
    plannen is lastig? L

7. Thanoxz | Mats

Thanoxz | Mats Ex-Staff

Lid geworden:
    14 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    328
    Naja zorgen dat er verschillende personen tegelijk tijd hebben om tussen hun privé leven door nog dit te kunnen regelen, kan pittig lastig zijn ja.

8. BlockBuildMC

BlockBuildMC Legend
    VIP Legend

Lid geworden:
    25 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    114
    Niemand heeft gezegd dat alles gelijk online moet zijn.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie