Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

OneBlock Idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

bounders

DDG Lid
bounders
bounders
None
Beste,

Zelf ben ik niet een hele actieve speler, meer een speler die af en toe een keer speelt. Er valt mij iets op aan deze gamemode wat misschien beter kan.
Je kan ingame money verdienen door jobs. Vervolgens kan je dit geld besteden in de Auction House. Echter wordt de Auction House niet heel erg actief gebruikt door spelers, dat komt omdat eigenlijk alles te verkrijgen is naarmate je de game speelt. Er zijn maar een paar items die spelers echt willen hebben en deze worden vaak onderling verruild.

Het grote probleem is dat je je coins maar op 1 plek kunt uitgeven en dit is vervolgens ook nog is hartstikke dood.

Het lijkt mij een goed idee om meerdere mogelijkheden toe te voegen om je coins uit te geven.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een minishop, waar je voor 5000 coins een stack dirt kan kopen (maar een wild voorbeeld).
Of misschien speciale tools of coole armour!

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
- bounders
 

Sodroxia

DDG Superheld
Sodroxia
Sodroxia
None
Bounders,

Echt één geweldig idee! Alleen plaats dit voortaan wel in de juiste channels en/of spreek hiervoor de juiste mensen aan.
Bij deze sluit ik jou suggestie.

Met vriendelijke groet,
Sodroxia.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top