Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Nog steeds level 1? (Eerst lezen AUB)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zhyreox

DDG Kenner
Beste Pre Public Minetopia event staff,

Ik ben nu al een tijdje aan het spelen. En heb al redelijk wat spullen.. Nu weet ik dat je niet moet zeuren om een level maar gewoon lekker moet spelen, maar het word intussen zo demotiverend dat ik overweeg te stoppen. Ik zie iedereen level up gaan ookal hebben ze minder bezit als ik.. Dat vind k zelf HEEL demotiverend, ik heb 19,500, 50 fitheid, Groen ench chest, roze non ench leggs, oranje boots, een winkel, een huis en 1 dag en 10 uur time+... En ben nog steeds level 1. Volgensmij klopt het niet helemaal, ik wil niet zeuren want het kan ook gewoon aan mij liggen, maar het komt heel demotiverend over voor mij.
Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.
IGN: ZhyreNoob
Mvg,
Zhyreox // ZhyreNoob
 

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Beste Zhyreox,

Levelchecks worden random gedaan. Heb geduld. Vragen om levelcheck betekent level 0!

Met vriendelijke groet,
DenDonia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top