Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Nieuwe rank | DDGGod

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apietoetoe_

Legend
Apietoetoe
Apietoetoe
Legend
Enige verschillen bij de ranks zijn:

Legend
1. Custom prefix
2. Closed beta testing
3. 140 levels (bij aankoop)

DDGGod
1. God kleur naar keuze
2. 200 levels (bij aankoop)
3. Eigen crate

(Permamente verschillen)

Als ik iets mis zeg het dan =p
Nja is wel redelijk alleen vind ik die crates wel een leuke toevoeging die legends opzich ook zouden kunnen krijgen
 
D

Deleted member 32338

Nja is wel redelijk alleen vind ik die crates wel een leuke toevoeging die legends opzich ook zouden kunnen krijgen
Dan heeft de DDGGod rank toch niks speciaals... Bij legend heb je een custom prefix en God die crate... deal with it
 

TimeWalk

DDG SuperLegende
TimeWalk
TimeWalk
None
Dankje Martijn,

Kan me herinneren dat legend mensen ook veel hebben gekregen en nog steeds voordelen hebben die GOD mensen niet hebben is secuur naar gekeken
 
D

Deleted member 32338

Leuk dat er een nieuwe lifetime rank te koop is maar volgends deze forumpost: https://forum.dusdavidgames.nl/threads/nieuwe-vips-alle-veranderingen.91308/ is de DDGGod een vip rank? Zit er verschil in deze ranks? Vind het best raar dat je nu dan deze rank kan kopen.
Die vip rank komt te vervallen gezien je voor ddgvip+ al best wat moet doneren vonden ze dit overbodig, toch waren er meer als 100 mails binnengekomen met de vraag om een nieuwe lifetime rank vandaar deze beslissing.
 
D

Deleted member 32338

Enige verschillen bij de ranks zijn:

Legend
1. Custom prefix
2. Closed beta testing
3. 140 levels (bij aankoop)

DDGGod
1. God kleur naar keuze
2. 200 levels (bij aankoop)
3. Eigen crate

(Permamente verschillen)

Als ik iets mis zeg het dan =p
Enige wat te veel is is de closed beta testen bij legends gezien dit bij bijde ranks het geval is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top