Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Ni geldig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

uitgelogt

DDG Kenner
Real name: jason
Mijn IG is: Uitgelogt
Leeftijd:16
Skype:jasonlol178
Motivatie: ik help graag mensen !

Goedendag ik ben jason 16 jaar en wil graag een suport worden omdat ik graag help en dat doe ik ook vooral bij minetopia veel mensen helpen die iets niet snappen. Ik ben verder heel gemotiveerd om support te worden zodat meer mensen naar mij toe kunnen komen met hun problemen. Ik speel zelf al zo'n 3 a 4 maanden minetopia en zat vroeger ook al op ddg. Ik ben ook zeker bereid om elke vraag te beantwoorden omdat ik dat zelf ook fijn vind.



Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

Tattata

DDG Held
Je kan altijd solliciteren maar wat ik had gehoord dat ze mensen aannemen die 16+ zijn.

Er is zeker een kans dat je wordt aangenomen maar dan moet je sollicitatie best goed zijn.

Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.

En wens je veel succes ;)
 

Uitgelogd_

DDG Held
Je kan altijd solliciteren maar wat ik had gehoord dat ze mensen aannemen die 16+ zijn.

Er is zeker een kans dat je wordt aangenomen maar dan moet je sollicitatie best goed zijn.

Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.

En wens je veel succes ;)

Als forum support zat geen leeftijd maar IG support daar zat wel een leeftijd aan van 16+

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top