Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld NationCraft

jimmy_kap

DDG Kenner
seksybuurvrouw
seksybuurvrouw
None
Nieuwe gamemode!

Wat is deze gamemode en wat moet je doen?

De gamemode is vrij simpel namelijk een soort van cities skylines maar dan in minecraft!
In deze game kan je een stuk land kiezen in de map en je eigen stad maken. je bouwt je stad in miniatuur
Natuurlijk is dat niet alles en biedt deze game ook van allerlei challanges.
De game is namelijk mulitplayer. naast dat jij moet gaan zorgen dat alle mensen tevreden zijn je niet failliet gaat moet je ook je buren tevreden houden. Je kan gaan samenwerken en bontgenoten maken of je kan het heel agressief gaan spelen en je buren innemen.

Hoe werkt het?
Je begint natuurlijk met een stuk land dat je mag kiezen, ieder land heeft voordelen en nadelen.
als je begint is er al een klein beginners stadje gemaakt zodat je al spullen kunt importeren en exporteren.
Je krijgt bepaalde blokken die huizen industrie en winkels moeten voorstellen. (1 blok = 1 gebouw) dit zijn een van de belangrijkste blokken.
jij kan hier mee nieuwe huizen bouwen en je wijken helemaal naar jou wens bouwen. maar let wel op want er zit ook geld in de game en als je meer dan 250% van je "in game" maandelijkse inkomen in de schulden staat en mensen je niet willen helpen dan ga je failliet. als je nieuwe diensten maakt en je inwoners tevreden zijn ga je er ook meer aan verdienen in belastingen maar let op wegen kosten ook onderhoud.
er is dus veel te doen.

Overtuig mij om dit te spelen.
Er is veel te doen. dus het is een spel waar je genoeg variatie hebt om door te gaan en nieuwe leuke dingen te ontdekken. Het is ook nog eens uniek! er is nergens anders een spel mogelijkheid als dit.
De Gamemode is ook strategisch want wil jij een ander land innemen. moet je wel de juiste units hebben.
want met Grondtroepen ga je niet een veldslag tegen tanks winnen!
Misschien wel het aller belangrijkste is... er is geen doel.
en hoor ik je al denken huh geen doel maar wat moet ik dan doen?
nou dat is het leuke JIJ mag je doel bepalen! wil je het aller sterkste land zijn? dan ga je er voor.
JIJ bepaalt wat JIJ doet als het maar in de game mogelijkheid past.

Voor de DDG staff.
ik zou zelf graag willen helpen met de gamemode maken en helpen aangezien ik dit al een tijdje speelde met mijn vrienden. ik kan voornamelijk als ideeënbus fungeren want ik kan geen plugins maken.
en als dit een whitelisted gamemode word en jullie dit gaan opnemen zou ik alleen maar willen vragen of ik op die whitelist mag. ik hoef namelijk geen credit voor het idee maar wil wel heel graag op spelen als het af is en er misschien in komt.

Mc naam: jimmykap
 
Laatst bewerkt:

jefkedebeer123

DDG Superheld
jefkedebeer
jefkedebeer
None
Hey!

Je idee ziet er echt fantastisch uit! Ik hoop zeker dat de Projectleiders hiermee iets gaan doen, blijf in ieder geval meer van deze suggesties plaatsen want ze zijn echt goed!
 

jimmy_kap

DDG Kenner
seksybuurvrouw
seksybuurvrouw
None
Update ik heb een kleine plugin voor de gamemode die de server kan gebruiken en verbeteren als ze nog geïnteresseerd zijn in dit idee!
 

BobbyD_

DDG Superheld
BobbyD_
BobbyD_
None
Kennen jullie de gamemode craftroyale nog? Daar kon je zelf kant en klare gebouwen plaatsen. Is dat niet makkelijk voor deze gamemode, want niet iedereen kan bouwen
 

jimmy_kap

DDG Kenner
seksybuurvrouw
seksybuurvrouw
None
Kennen jullie de gamemode craftroyale nog? Daar kon je zelf kant en klare gebouwen plaatsen. Is dat niet makkelijk voor deze gamemode, want niet iedereen kan bouwen
ja dat is wel waar. maar je hoeft echt niet goed te zijn in bouwen om een redelijke stad neer te zetten. 1 blokje staat gelijk aan 1 huis. ik kijk wel even of ik een foto kan sturen. maar thanks voor je reactie dan kan het tenminste altijd beter worden!
 
Top