Gesloten MTPL - Zone update

Discussie in 'Nieuws & Updates' gestart door Xanthus, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xanthus

Xanthus Ex-Staff

Lid geworden:
    29 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    152
    /-/ MTPL - Zone update \-\
    LEVELCHECK
    Na natuurlijk de update van gisteren is het ook wel handig om even kort toe te lichten dat de levelcheck tot en met level 49 GRATIS is geworden. De rest van de levels zullen moeten worden betaald. Letop, jouw potentiele level wordt maar 1 keer per dag berekend, bij de eerste login van die dag!

ECONOMISCHE ZAKEN
    Jullie hebben vast wel meegekregen dat de zones terugkomen in Minetopia. Je zult dus niet meer tot elke zone toegang hebben, mits je aan de eisen voldoet. Als Ministerie moeten wij hierop ook aanpassen en meebewegen met de updates. We moeten dus inkopen gaan verplaatsen.

Er gaat een hoop veranderen, inkopen worden opgesplitst en je kan in elke zone verschillende producten kopen bij verschillende inkopen. Zo is het vanaf nu ook mogelijk om als normale speler een auto te kopen, kan je in zone 1 geen enchanted kleding inkopen en zijn niet alle producten van voedsel in zone 1 verkrijgbaar.

Om jullie een overzicht te geven waar alle inkopen gevestigd zijn en wat vanaf nu in welke inkoop te koop is, heb ik dit voor jullie in een lijstje geplaatst. Niet alles zal erin staan, vooral de belangrijkste wijzigingen. Er zijn ook een hoop nieuwe items bijgekomen, om deze te kunnen zien ingame heb je texturepack 5.0 nodig.

Ook is het vanaf nu mogelijk om een spaarsysteem toe te voegen aan je winkel. Zie het als een Efteling kaart bij de Albert Heijn, bij zoveel zegels heb je een volle kaart, en met een volle kaart kan je dan bij dezelfde winkel bijvoorbeeld een gratis stack eten halen. Dit mag je zelf bepalen, ook het aantal punten mag je zelf bepalen. De toestemming (vergunning) hiervoor is af te halen bij de KvK en er is een positieve KvW en positieve VOG vereist vereist.

Bijlage: http://bit.ly/ecozoneupdate

BINNENLANDSE ZAKEN
    DDG Minetopia - Zone & Steden eisen
    Zone 1
    Atlanta : Level 10
    Graydale : Level 5 | VOG
    De Kaap : Level 15 |
    Cosmopolitan : Level 15

Zone 2
    Downtown : Level 35 (Zone 1 toegang) Binnen 2 weken een plot in bezit hebben om inwoner te blijven.
    Minetopia : Level 30 | Binnen 2 weken een plot in bezit hebben om inwoner te blijven + Minimaal budget van €125.000,- op rekening.
    Sunnyville : Level 30 | Binnen 2 weken een plot in bezit hebben om inwoner te blijven + Minimaal budget van €125.000,- op rekening.
    The City : Level 25 | Binnen 2 weken een plot in bezit hebben om inwoner te blijven.

Zone 3
    TheHill : Level 50 | Je krijgt eerst zone toegang, na het bezitten van een plot + woning wordt de desbetreffende persoon ingeschreven.
    Malibu : Minimaal level 50 | Binnen 2 weken een plot in bezit hebben om inwoner te blijven, Positieve VOG, Sollicitatiebrief + Minimaal budget van € 2.000000,- op rekening.

Regel zone 3: Indien jouw potentieel level onder level 40 komt, is de mogelijkheid er dat je wordt uitgeschreven.

#1 Xanthus, 9 apr 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2018
  2. koning12012

koning12012 DDG Superheld

Lid geworden:
    23 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    154
    Aah nice!

3. LekkerSpelenYT

LekkerSpelenYT Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    9 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, word je potentieel level steeds geupdate? Of is het elke dag, week of uur? Want ik zit al best lang fitheid te grinden maar er komt geen potentieel level bij.

4. SmarcovD96

SmarcovD96 Legend VIP

Lid geworden:
    12 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben level 55 maar kan the hill niet in? In de zone huisjes staat er ook niks over. Hoe werkt dit?

5. PindakaasPot

PindakaasPot DDG Superheld

Lid geworden:
    8 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    93
    Je moet je inschrijven. Ik weet dat een zone huisje voor TH in Minetopia is (oude gemeentehuis).

6. Bryanneman

Bryanneman DDG Held

Lid geworden:
    3 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    63
    Kan je in graydale vis halen? Anders hebben we nog niets aan onze winkel in Atlanta

7. Davevanderburg

Davevanderburg Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    3 dec 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Danny zou er ook een nieuw document gemaakt kunnen worden met belangrijke plekken in MT

8. Officieel

Officieel Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    29 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga stuk om de mensen die net doen alsof dit slecht is voor de game in het algemeen, terwijl het er hun alleen om gaat dat ze er minder van worden. Toffe update boys, alleen hoe moet je zwemmen gaan meten ik zag zwemmen staan bij de level berekening, maar hoe moet ik dat zien? En wanneer komt de update van de benzine, lijkt me tof om te proberen en super realistisch ben benieuwd hoevaak je moet tanken en hoelang je met een volle tank doet.

Dropodee vindt dit leuk.
  9. Dropodee

Dropodee DDGGod

Lid geworden:
    21 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    15
  10. Dropodee

Dropodee DDGGod

Lid geworden:
    21 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    15
    Yay nu kan ik eindelijk in MineTopia ingeschreven staan :D

11. Jordieh

Jordieh DDG UltraLegende

Lid geworden:
    3 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    389
    En mijn plot die ik al had? Ik kan @wortelkevin nergens berijken

12. GreenSmoking

GreenSmoking DDG Kenner

Lid geworden:
    10 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie