Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Mooie build...

Status
Niet open voor verdere reacties.

MortalBlob

DDG Kenner
HALLO MENSEN!!! op de DusDavidGames server heb ik op mijn plot bij free creative een fam huis gemaakt... het kwam er veel mooier uit dan ik verwacht had... het grootste deel heb ik zelf gemaakt. (95%) ik zou graag willen vragen voor jullie mening als jullie een keer naar me toe willen komen... ik ben vergeten screenies te maken.... IN IEDERGEVAL! mijn minecraft name is: MortalBlob_YT en er is al een moderator naar gaan kijken. maar ik zou graag builder willen worden dus ik zou graag alle tips en kritiek willen ontvangen om NOG beter te worden. (pls laat iemand van de staff kijken. ik zou dat heel fijn vinden)
 

Twany

DDG Kenner
Hey MortalBlob.
Ik zou graag willen kijken maar deze topic is er al "4 mei" een tip wat "@PTtheFlo" al zei misschien is het handig om een screen toe te voegen zo dat we het vanaf hier al kunnen zien en ons mening kunnen geven! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top