Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Mole Money Event

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemBouwens

DDG Legende
WillemBouwens
WillemBouwens
Quartz
Mole Money Event

Het Mole Money Event is van start gegaan! Of hoe sommigen het ook noemen, het Big Brother Event.
Een week lang zijn er 8 spelers opgesloten in een Villa in Sunnyville waarin zij zo veel mogelijk geld gaan proberen te winnen door zo min mogelijk geld te verliezen!
Elke dag zal er een event zijn waar er geld verloren kan worden, stel de spelers slagen in het event dan zal dit betekenen dat er GEEN geld van de pot af gaat!

Alles in het huis kost daarnaast ook geld, eten, drinken etc.
Spelers maken kans om aan het eind van de week al het geld dat nog over is in de pot te winnen, maar met welk bedrag beginnen we dan? Het startbedrag is €1.000.000,-!
Maar naast normale spelers zijn er ook 2 mollen in het spel die zo veel mogelijk geld uit de pot proberen te halen, namelijk maken zij kans om al het geld dat UIT de pot is gegaan te winnen!

Voor alle info en natuurlijk het spectaculaire spel mee te maken kan je het channel op TeamSpeak joinen!

Elke doordeweekse avond is er om 19:30 een event + stemming om mensen weg te sturen, in het weekend zal dit om 16:00 zijn.

- Event Manager WillemBouwens

(Foto)
 

WillemBouwens

DDG Legende
WillemBouwens
WillemBouwens
Quartz
En er komen later meer rondes waar spelers zoals ik ook aan mee kunnen doen?
Als deze editie goed gaat en spelers vinden het een leuk event dan kan het zijn dat het vaker komt, iedereen kan dan mee doen. Ongeacht je ban history meestal ;)
 

Deleted member 13411

DDG UltraLegende
iTeije
iTeije
None
Als deze editie goed gaat en spelers vinden het een leuk event dan kan het zijn dat het vaker komt, iedereen kan dan mee doen. Ongeacht je ban history meestal ;)
Jaaaa ik hoop het, ik zal elke dag nog even langskomen :)

En ja ik ben ook wel wat bekender bij spelers, ik ben niet een volledig onbekend iemand met een lange history.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top