Gesloten mintopia ideë

Discussie in 'Gesloten' gestart door gielp1, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gielp1

gielp1 DDG Kenner

Lid geworden:
    4 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    hoi ik ben Giel 14 jaar oud en ik heb een vet idee voor mintopia. het is een idee dat al langer in mijn hooft spookt de zorg update. Het valt op dat de server zo realistisch mogelijk word gemaakt maar ik mis een ding dat is zorg daar onder bedoel ik ziekenhuizen, apotheken maar ook verzekeringen het zal iets zijn waar door mintopia een heel groot verschil maken. en daar door zullen meer mensen zich er in gaan interesseren. ik hoop dat jullie benieuwd zijn naar dit idee en mijn idee aan horen zeg het gerust als jullie meer info willen ik wil jullie graag meer vertellen over mij idee.

groetjes,
    Giel (gielp1)

2. [ _YouReadThis_ ]

[ _YouReadThis_ ] Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    11 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee word minetopia wel moeiljker voor jongere spelers maar zou het voorstellen aan PL.

3. gielp1

gielp1 DDG Kenner

Lid geworden:
    4 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    beste youreedthing. ik snap het dat het lastig kan zijn en daar is een oplossing voor. In mijn plan word er gewerkt met zo min mogelijk moeilijke worden ik snap dat het voor iedereen makkelijk moed zijn en daar heb ik allen respect voor.

4. Shinosensei

Shinosensei Legend

Lid geworden:
    9 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    22
    Sorry dat ik het zeg maar je grammatica en je spelling zijn wel heel poep xD

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

5. Rubbiera

Rubbiera DDG Superheld

Lid geworden:
    7 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    37
    Ik snap dat je de realisme in minetopia wilt houden, maar ik vind zelf dat de realisme laag komt te liggen door bijvoorbeeld particle kleding.

6. Jordieh

Jordieh DDG UltraLegende

Lid geworden:
    3 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    389
    @gwnjesper had ooit een verzekeringsmaatschapij, maar sinds spelers er niks mee deden is er niks mee gebeurd en gestopt

7. gielp1

gielp1 DDG Kenner

Lid geworden:
    4 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik heeft te maken met dislexty

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie