Event Minetopia | Utopia!

Discussie in 'Nieuws en Onderhoud' gestart door DDG Server, 7 jan 2019.

1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    416
    Beste spelers,

Hierbij introduceren wij UTOPIA!
    Iets dat jullie echt niet kunnen missen! Inschrijvingen zijn vanaf nu open!

Inschrijven
    1. IEDERE Minetopia speler kan zich inschrijven voor UTOPIA. Inschrijvingen kunnen gedaan worden via een boekje. Dit boekje kan men inleveren op in de brievenbus onder het podium van het DDG Gebouw te Downtown.
    2. In de inschrijving MOETEN de volgende gegevens worden genoteerd.
      1. Minecraft naam.
      2. Leeftijd.
      3. Online time.
      4. Stad waarin men in ingeschreven.
      5. Korte motivatie waarom men inwoner wil worden.
      6. Een verklaring van akkoord voor de geldende regels van Utopia.
    3. Stafleden zijn uitgesloten van deelname. Onder een staflid wordt verstaan iemand die een staf rode naam heeft. Semi stafleden mogen wel deelnemen aan Utopia. Echter zullen de permissies die de speler heeft worden AFGENOMEN gedurende de tijd dat hij of zij inwoner van Utopia is.

Selectie
    1. Uit alle inschrijvingen zal een lijst worden opgesteld van potentiële inwoners. Iedere serieuze inschrijving zal op de lijst worden ingeschreven op volgorde van binnenkomst. Indien een kandidaat Utopia verlaat zal de eerstvolgende beschikbare kandidaat op de lijst worden toegelaten tot Utopia
    2. Selectie dient een online tijd te kunnen besteden van +- 10 uur per week in Utopia.

Nieuwe bewoners
    1. Van iedere inwoner zal het UURLOON worden BEVROREN, dit houd in dat men geen uur loon meer krijgt gedurende de tijd dat de inwoner, inwoner van Utopia is.
    2. Van iedere inwoner wordt het BANKSALDO van zijn of haar privérekening op
      € 0,00 worden gezet. Eventuele bedrijfsrekeningen of overheidsrekeningen waarover de speler beschikt zullen de opname en stortmogelijkheden worden afgenomen.
    3. Van iedere inwoner wordt zijn of haar hele INVENTARIS INGENOMEN.
    4. Alle ingenomen goederen en of banktegoeden zullen worden opgeslagen en genoteerd. De nieuwe inwoner krijgt een boekje waarin vermeld staat welke goederen en of tegoeden ingenomen zijn. Nadat de inwoner geen inwoner van Utopia meer is, zullen alle ingenomen goederen en of tegoeden worden teruggegeven aan de speler. Verder zal het uurloon weer worden ontdooit zodat de speler weer zijn uur geld krijgt.

Spelverloop
    1. Bij de start van Utopia krijgen de inwoners de beschikking over 1 mobiele telefoon met € 250,00 beltegoed. Daarnaast krijgen zij de beschikking over € 250,- Dit bedrag is hun startkapitaal en zal NIET door de spelleiding worden aangevuld.
    2. Inwoners zullen zichzelf moeten voorzien van de spullen die zij nodig hebben denk aan eten, drinken, inkoop van goederen etc. In de eerste dagen zullen zij daarvoor een beroep kunnen doen op de spelleiding van Utopia. Na het eerste event zal de spelleiding alleen nog maar toezicht houden op het naleven van de regels, en zullen de inwoners zelf moeten bepalen hoe zij aan hun inkopen komen, en wanneer zij events houden.
    3. Het houden van events, denk aan rondleidingen etc. is beperkt tot maximaal 2 maal per week. Het plaatsen van een portal naar Utopia wordt op aanvraag van de inwoners geplaatst door de spelleiding. Een portal blijft maximaal 8 uur werkend. Na 8 uur wordt de portal door de spelleiding verwijderd.
    4. Voor het verkopen van producten is een BV KVK noodzakelijk. Deze kan worden aangevraagd bij de Minister van Economie. De kosten hiervan zijn € 10.000,-. Op het moment dat de KVK in bezit is kan bij de Minister van Financiën een bankrekening worden geopend voor de BV.
    5. In het geval dat het reglement niet voorziet in een situatie zal de spelleiding een beslissing nemen. Deze beslissing is altijd bindend.
    6. De spelleiding kan het spelreglement te alle tijde aanpassen.

Eliminaties
    1. ELKE WEEK is er een eliminatieronde deze wordt gehouden op vrijdag, dmv boekjes kunnen er stemmen uitgebracht worden.
    2. De 2 PERSONEN met de meeste stemmen komen in de gevarenzone.
    3. Elke zondag moet 1 speler het spel VERLATEN.

Om Utopia van dichtbij mee te maken heb je toegang tot Minetopia nodig! Heb jij nog geen whitelist op Minetopia? Haal dan nu jouw toegang of lobbyrank op shop.dusdavidgames.nl! Maak nieuwe vrienden, doe mee aan de EVENTS en start een mooi bedrijf!

Al enthousiast? Wij wel!

~Het DDG Server Team

#1 DDG Server, 7 jan 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2019
  2. GraafJesse

GraafJesse Jr. Moderator Kingdom Staff VIP

Lid geworden:
    16 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    100
    Ik speel geen Minetopia maar wel tof bedacht, :cool:

3. iBugged

iBugged VIP

Lid geworden:
    19 jul 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk bedacht! De prijs van een KvK klopt alleen niet lijkt me, die is €1000 ;-)

4. MartijnDDG

MartijnDDG Legend DDGGod

Lid geworden:
    27 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    7
    Zal daar wel duurder zijn ;)

5. TGC_Kevin

TGC_Kevin DDGDonor

Lid geworden:
    30 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    86
    superleuk :D ik heb gelijk inschrijving gedaan ik hoop dat ik inwoner word :)

6. sepio10

sepio10 Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    6 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    en tot waneer zijn de inschrijvingen?

7. bertvc

bertvc DDG Lid

Lid geworden:
    12 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    leuk ik ga me nu inschrijven

8. Emprior

Emprior Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    8 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    4
    Super leuk kan je ook mee luisteren en kijken of komt hier ook video's over van david dat je mee kan kijken zonder eraan mee te doen?

9. Qildor

Qildor Admin

Lid geworden:
    4 aug 2014
    Leuk Bevonden:
    40
    Je zal mee kunnen luisteren via ts. De KVK prijs is een prijs die opgesteld is door de Minister van Economie en is inderdaad aangepast omdat Utopianen niet aan de standaard regels kunnen voldoen van een BV. Een van de regels is namelijk een Kantoor in Downtown. Vanuit Utopia wordt dat wat lastig.

BollyGamer, RobertvdM7 en GraafJesse vinden dit leuk.
  10. Belgistan

Belgistan DDGGod

Lid geworden:
    11 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    56
    Leuk event. :)

11. bertvc

bertvc DDG Lid

Lid geworden:
    12 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik lees net dat dit op een event server is kun je dan nog wel gwn mt spelen. Nee toch

12. JesseDeBandEend

JesseDeBandEend Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    13 jun 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga meedoen!
    hoop ik

13. MeliZr

MeliZr Event Manager Minetopia Staff Legend

Lid geworden:
    4 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, het is idd op een event server.
    Tijdens het Event is het NIET mogelijk om naar de normale MT steden te gaan. Dit is pas weer mogelijk als je uit het Event bent.

14. Prixious

Prixious Team Cubid VIP

Lid geworden:
    2 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    11
    Wil wel meedoen maar bouwen gaat voor

Thomaser vindt dit leuk.
  15. BollyGamer

BollyGamer Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    2 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit de reden is dat J3tzee malibu inwoner is geworden is het dik verdiend! Veel denkwerk is er nodig om dit te bedenken. Supercool!

16. _GYP_ / _GYP_4Mexico

_GYP_ / _GYP_4Mexico Legend DDGGod

Lid geworden:
    11 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    naam:_GYP_
    leeftijd: 14,5 XD
    time: 47 bijna 50
    Stad: TheCity
    ik zoek al lang een nieuw avontuur en wil al kijlang dat er een nieuwe stad zouw komen en kan er veel time in spende :D en wil wel eens weten hoe het is om een soort van opnieuw te beginen want ik heb nu al veel in MT :eek: the hopen kan ik mee doen :p

ga ook akoord met de regels

17. Luchtballon_DDG

Luchtballon_DDG VIP

Lid geworden:
    4 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    403
    Wat is de startdatum?

18. koning12012

koning12012 Actief DDG lid

Lid geworden:
    23 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    125
    Je moet morgen aanwezig zijn na de lootcrates bij het podium.

19. GwnBoris ~ Boris

GwnBoris ~ Boris DDGGod

Lid geworden:
    24 dec 2017
    Leuk Bevonden:
    1
    Super leuk event helaas kan ik zelf niet meedoen met dit event succes iedereen die inwoner is :)

Luchtballon_DDG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie