Gesloten Minetopia | The City makeover!

Discussie in 'Nieuws en Onderhoud' gestart door DDG Server, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    689
    Beste Minetopia spelers,

Zoals jullie gehoord hebben in de persconferentie van afgelopen zondag, komen er grote veranderingen binnen the City. The City zal een complete make-over krijgen.

Om even te benadrukken The City gaat niet weg, maar zal wel een compleet nieuwe stad worden. The City is nu meer een stad voor de criminele. Door deze update zorgen wij ervoor dat de criminelen hun eigen plek krijgen maar de spelers die geen criminele bedoelingen hebben ook weer normaal in The City kunnen rondlopen.

Plots
    Natuurlijk wordt er ook gedacht aan de plots die nu nog in het bezit zijn van een speler. Vanaf woensdag 6 februari om 20:00 kun je je melden bij de gemeente voor je plot.
    Als je in het bezit bent van een leeg plot of een appartement kan je vanaf dan langs komen bij de gemeente om het uit te laten kopen.
    Mocht je in het bezit zijn van een prachtig plot met een mooi huis of winkel erop kan je langskomen om je te melden bij de gemeente en dan zal er een soortgelijk plot op een soortgelijke plaats komen in de nieuwe stad.
    Gebeurd dit niet zal het plot worden ingenomen wanneer The City veranderd.

Boten
    Mocht je in het bezit zijn van een boot heb je verschillende opties wat je met de boot kan doen. Je kan vanaf woensdag 6 februari om 20:00 je melden bij de gemeente om ervoor te zorgen dat je boot in het nieuwe The City komt te liggen.
    Je kan ook je boot verplaatsen naar een andere stad. Je moet dan toestemming hebben vanuit The City. Dit kan bij Loco-Burgemeester LexFunkz of bij Burgemeester BrmRz. Je moet natuurlijk om de boot te verplaatsen naar de nieuwe stad ook toestemming hebben van de gemeente waar de boot naar toe moet.
    Meld je je niet of laat je je boot niet verplaatsen zal die worden ingenomen wanneer The City veranderd.

Meld je dus bij de Gemeente The City zodat je plots niet kwijtraakt!

Spoilers nieuwe The City:

Heb jij nog geen whitelist op Minetopia? Haal dan nu jouw toegang of lobbyrank op shop.dusdavidgames.nl ! En maak nieuwe vrienden, of doe mee aan de EVENTS!

Wij hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

~ Het DDG Server Team

2. ErayKDB

ErayKDB DDGGod

Lid geworden:
    11 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    89
  3. Roycoordinate

Roycoordinate Super DDG lid

Lid geworden:
    13 mei 2018
    Leuk Bevonden:
    10
    ik hou er nu gewoon van <3

4. ZX_job

ZX_job DDG Lid

Lid geworden:
    10 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    12
  5. danboy63

danboy63 DDG Kenner

Lid geworden:
    11 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik mijn plot omruil, kan ik toch makkelijk dood geschoten worden? Kan de omruil niet bij een andere gemeente of een tijdelijke plek?

6. LexFunkz

LexFunkz Minetopia Staff Legend DDGGod

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    9
  7. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND DDGGod

Lid geworden:
    15 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    302
  8. christoph

christoph Super DDG lid

Lid geworden:
    13 okt 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie