Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.3 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Beste Minetopia Spelers,

Zoals ik vorige keer ook al had gepost is er weer een update van de Minetopia texture pack. Deze keer met wat meer updates die de speel ervaring van Minetopia zullen optimaliseren!

Update 3.3:
- Nieuwe Paintings

- Action figures
* Benderdt
* dusdavid
* duffy13
* TimeWalk
* Marnickur

Om van deze texture pack optimaal gebruik te maken moet je Optifine hebben geïnstalleerd. Weet jij nou niet hoe dit moet en zou jij hiervan wel gebruik willen maken? Klik dan hier waarin @DenDonia uitlegt hoe je het moet installeren.

Download:
Download Minetopia Texturepack 3.3 LITE
Download Minetopia Texturepack 3.3 NORMAL


~ Perret out
Jeeee weer nieuwe texturepack!
 
Hey! Ik hoorde dat er sinds kort politie outfitten waren. Ik test dit soort texturepacks altijd uit op singleplayer alleen ik weet niet waar ik dat item kan vinden! Groeten
 

pepijn200114

DDG Kenner
Beste Minetopia Spelers,

Zoals ik vorige keer ook al had gepost is er weer een update van de Minetopia texture pack. Deze keer met wat meer updates die de speel ervaring van Minetopia zullen optimaliseren!

Update 3.3:
- Nieuwe Paintings

- Action figures
* Benderdt
* dusdavid
* duffy13
* TimeWalk
* Marnickur

Om van deze texture pack optimaal gebruik te maken moet je Optifine hebben geïnstalleerd. Weet jij nou niet hoe dit moet en zou jij hiervan wel gebruik willen maken? Klik dan hier waarin @DenDonia uitlegt hoe je het moet installeren.

Download:
Download Minetopia Texturepack 3.3 LITE
Download Minetopia Texturepack 3.3 NORMAL


~ Perret out
Nicee
 

LouisCrouton

DDG Kenner
Je kunt de politie armor krijgen door een leather armor in een anvil: "agent" of "hoofdagent" te noemen.
Om de sweaters te krijgen moet je een sweater in de anvil bijvoorbeeld zo noemen: "zwarte sweater" of "paarse sweater" enz.
 
Laatst bewerkt:

RedDiamondYT`

DDG Kenner
Beste Minetopia Spelers,

Zoals ik vorige keer ook al had gepost is er weer een update van de Minetopia texture pack. Deze keer met wat meer updates die de speel ervaring van Minetopia zullen optimaliseren!

Update 3.3:
- Nieuwe Paintings

- Action figures
* Benderdt
* dusdavid
* duffy13
* TimeWalk
* Marnickur

Om van deze texture pack optimaal gebruik te maken moet je Optifine hebben geïnstalleerd. Weet jij nou niet hoe dit moet en zou jij hiervan wel gebruik willen maken? Klik dan hier waarin @DenDonia uitlegt hoe je het moet installeren.

Download:
Download Minetopia Texturepack 3.3 LITE
Download Minetopia Texturepack 3.3 NORMAL


~ Perret out
Misschien is het leuk om ook eigen pakjes te maken voor de CIA want politie heeft eigen pakje dan is het ook leuk als de CIA dat ook heeft
 

Timo // T_train_03

DDG Superheld
T_train_03
T_train_03
None
Beste Minetopia Spelers,

Zoals ik vorige keer ook al had gepost is er weer een update van de Minetopia texture pack. Deze keer met wat meer updates die de speel ervaring van Minetopia zullen optimaliseren!

Update 3.3:
- Nieuwe Paintings

- Action figures
* Benderdt
* dusdavid
* duffy13
* TimeWalk
* Marnickur

Om van deze texture pack optimaal gebruik te maken moet je Optifine hebben geïnstalleerd. Weet jij nou niet hoe dit moet en zou jij hiervan wel gebruik willen maken? Klik dan hier waarin @DenDonia uitlegt hoe je het moet installeren.

Download:
Download Minetopia Texturepack 3.3 LITE
Download Minetopia Texturepack 3.3 NORMAL


~ Perret out
Nice texturepack.
Vooral die minifiguurtjes zijn tof!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top