Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.2 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Iedereen wilt het zo graag weten omdat ze stiekem een fake minetopia server of dergelijks hebben xD kappa kappa
 

- ̗̀ JustTimm ̖́-

DDG Held
JustTimm
JustTimm
None
Nu lijken die minetopia servers echt... Ookal is real MT veel leuker! *KOM ALLEMAAL NAAR DE ECHTE MT!!! DAT IS VEEL LEUKER!*
Binnenkort waarschijnlijk ook een 2e ding waardoor mensen minder snel gaan stelen en hopen dat dat ook niet gestolen gaat worden. Heb zoiets wal vaker gezien op andere servers en ook ik vindt het lastig om dat allemaal te kopiëren omdat het veel is en ik dr niks aan heb dus drm doe ik niet :)
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Binnenkort waarschijnlijk ook een 2e ding waardoor mensen minder snel gaan stelen en hopen dat dat ook niet gestolen gaat worden. Heb zoiets wal vaker gezien op andere servers en ook ik vindt het lastig om dat allemaal te kopiëren omdat het veel is en ik dr niks aan heb dus drm doe ik niet :)
Al dat speciale gear is ook al genakt...
 

GewoonLukas_

Ex-Staff
GewoonLukas_
GewoonLukas_
None
https://gyazo.com/328d3f244200daff3fc552994b917252

Ik kan de auto's niet zin

https://gyazo.com/491a1ef42821c065df9aa8663d51f718

Ik kan door de pin automaat en computer heen kijken
hoe los ik dit op?
Hey Jordikills.
Helaas kun je er niks aan doen dat je door de computers en pinautomaten kunt kijken. Dit is een bugg van de 3D texture's.

De auto's zie je waarschijnlijk niet omdat je op een verkeerde Minecraft versie speelt. Het texture pack is gemaakt voor 1.11.2 dus ik raad je aan daar op te spelen.

Ik hoop je geholpen te hebben!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Jordikills

Legend
Jordikills
Jordikills
Legend
Hey Jordikills.
Helaas kun je er niks aan doen dat je door de computers en pinautomaten kunt kijken. Dit is een bugg van de 3D texture's.

De auto's zie je waarschijnlijk niet omdat je op een verkeerde Minecraft versie speelt. Het texture pack is gemaakt voor 1.11.2 dus ik raad je aan daar op te spelen.

Ik hoop je geholpen te hebben!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ik speel op 1.11.2 dus het is raar dat de auto's het niet doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top