Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Minetopia - PRE-PUBLIC EVENT! Informatie & Tips!

Wil jij vaker van dit soort events?


  • Total voters
    92
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thanoxz

DDG Legende
maar niet iedereen kan ook meteen 35euro betalen + niet iedereen mag het van zijn ouders. verdienen die super fans die niet alles mogen betalen ook niet iets?
zeg ik ook niet dat ze niks verdienen, maar ik vind wat ze atm gedaan hebben wel een goede oplossing. Anders had je 2000 mensen rondlopen op prepublic. Het was bij de opening al chaos, moet je na gaan als het gratis was. Ik ben het met je eens, ze mogen ook wel een groter gratis event doen, misschien gratis kd & MT voor 1 maand? Ook goede reclamen voor de gamemodes al zeg ik het zelf.
 

GoldRaven

DDG Superheld
GoldRaven
GoldRaven
None
Door wat problemen. Er waren namelijk een stuk of 25 etens winkels en bijna alle spelers werkten daar en konden t aan niemand meer verkopen daarom heeft Rotjochie het overgenomen en heeft veel winkels gesloten. Dit is wat ik weet misschien is het anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top