Update Minetopia OZW OPGESCHORT..! Wat nu?!

Discussie in 'Nieuws en Onderhoud' gestart door DDG Server, 3 feb 2020.

1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    750
    Beste Minetopia Spelers,
    Vandaag op 03-02-2020 hebben wij als ministers en staatssecretarissen in ons ministersoverleg het volgende onderwerp besproken: OZW. OZW staat bekend om het onderwijs van Minetopia. De plek waar spelers een opleiding kunnen volgen en stage kunnen lopen. Wij hebben als ministers gekeken naar de toekomst van Onderwijs, Zorg en Welzijn, Dat zag er helaas op de lange termijn niet goed uit. Daarom hebben wij als ministers van Minetopia de keuze gemaakt om het volledige ministerie op te heffen.

OZW, wat nu?
    De mensen die bij onderwijs werkten en al een andere staatsbaan hadden, denk aan een medewerker van de inkoop of agent, zullen de functie vanuit onderwijs kwijtraken. De mensen die een volledige baan bij onderwijs hadden, denk aan een docent of director zullen een andere functie krijgen bij een ander ministerie. Dit zal zo snel mogelijk duidelijk worden. Hieronder zien jullie een aantal voorbeelden:
    • Receptie onderwijs --> Receptie [ministerie] (Dit kan economie, infrastructuur etc. zijn)
    • Docent rijschool --> Zal bij economie aan het werk komen onder het kopje rijlessen en vlieglessen.
    • Docent propedeuse --> Zal onder het glazenhuisfonds vallen en de overige taken van OZW op zich nemen.
    • Medewerker spelersdesk --> Spelersdesk zal open blijven, maar valt nu alleen onder het glazenhuisfonds.
    LET OP! Dit is geen 100% garantie dat dit echt zo is! Dit is maar een VOORBEELD!

Staff functies medewerkers, hoe zit het daar mee?
    Zoals jullie weten zijn er op dit moment twee staffleden die vallen onder het ministerie van Onderwijs, Zorg en Welzijn. Dit zijn namelijk MrRoyalit en Dyrenza. Deze twee staffleden zullen het Minetopia staffteam zeker niet verlaten! Voor deze twee zullen wij een nieuwe staff functie gaan zoeken!

Afsluiting
    Wij hopen dat wij als ministers van Minetopia jullie genoeg hebben geïnformeerd! Wij hopen ook dat de mensen van OZW een erg leuke tijd hebben beleefd binnen dit mooie en grote ministerie. Hopelijk gaan jullie het naar jullie zin hebben op jullie (nieuwe) plekje!

LET OP! OZW zal dus per direct SLUITEN! Dit zal betekenen dat alle aanmeldingen etc niet meer door gaan en het hele kopje OZW weg is uit de game Minetopia!

~ Minetopia ministers

Officiële DDG Server pagina's
    @DDG_Server
    @DDGServer
    @ddgserver
    David
    David2

Volg ook onze Youtube Partners
    Kwartier Granzier
    EenGameStad

JustChrisNL
    Rotjoch
    FLORIS
    Duffy Games
    Dooms Day
    Vlekkeloos
    Potgrond
    Edeldier
    DeSerialGamer
    MAX
    _Stroopwafel
    MrPugg
    PlotTwist
    Willem Bouwens
    Jvvidea
    LyniePower
    GameScopR

TheDiamondBar
    Utemo

#1 DDG Server, 3 feb 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2020
    GraafJesse en koning12012 vinden dit leuk.
  2. Toommmm

Toommmm DDG Kenner

Lid geworden:
    30 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Ruwbix

Ruwbix DDGLegend

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    37
    Hoi

En hoe zit het met de spelers die een diploma hebben en/of nog bezig zijn met het behalen van hun diploma's? Blijven deze geldig? Een vergoeding? Zelf was ik ook werkzaam als docent Infrastructuur, maar had al een baantje ergens anders dus nja dat maakt niet zo heel erg veel uit..

Het is tevens wel erg zonde dat ik meerdere uren heb gestoken/vrijgemaakt in het volgen van lessen, die - wat ik nu zie - letterlijk niets meer waard zijn..

Groetjes,
    - Pim

timpie100 vindt dit leuk.
  4. Loena31c

Loena31c DDG Held

Lid geworden:
    24 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik kom eventjes onder mijn steen vandaan om te vertellen hoe enorm zonde dit is. Duizenden uren werk die hierin hebben gezeten in 1 klap opgedoekt, wss zelfs zonder inspraak van huidig staatssecretaris en minister.

De titel van de post is '....... wat nu?' Er wordt geen duidelijkheid gegeven. Het forum is voor informatie voor de spelers-burgers. Onder het kopje wat nu wordt er haast alleen duidelijkheid gegeven voor de staatsmedewerkers van OZW, informatie wat ook is en alleen gegeven kon worden in de staatsdiscord. Maar wat dacht je aan informatie voor spelers, de velen honderden spelers die hun tijd hebben gegeven aan OZW, danwel voornamelijk onderwijs in dit geval. Er wordt geen duidelijkheid gegeven voor de 'gewone burger'.

Ik heb het idee dat de nieuwe minister het niet heel fabuleus heeft gedaan (sorry Roy), waardoor er tot dit besluit is gekomen. Ik vind het dan ook enorm jammer en naar mijn mening is hier niet heel goed over nagedacht, voornamelijk over de gevolgen. En jammer hoe er zo in 1 klap een einde aan wordt gegeven in 2 zinnen tijd. Jullie vonden mijn afscheid in een paar alinea's niet fijn, doe het zelf dan ook niet.

Succes met alles goed uitwerken.

Marijn2341, Commissaris, Zeveraar en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Lucas Nijhove

Lucas Nijhove DDG Kenner

Lid geworden:
    22 jun 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat er aan te denken om een opleiding te volgen bij justitie (ik wil graag rechter/raadsheer worden) maar nu Het ministerie van Onderwijs, zorg & welzijn is opschort vraag ik me af: '....... wat nu?'. Als u mij zou kunnen antwoorden zou ik dat waarderen (B.V.D.)

6. Frietje_thailo

Frietje_thailo Super DDG lid

Lid geworden:
    5 okt 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Rip ozw echt jammer vond het zooon tofe plek het had echt iets in minetopia dat nu verdwijnd. Een Helen nieuwe spelers ervaringen als student. de gebouwen
    Het was een van de leukste ministeries.
    Het is zonden dat het verdwijnd. Een prachtig stuk van dat gaat weg super zonden.

ik hoop zo dat dit een grap is wat het waarschijnlijk niet is. :(

Geschreven door frietje

7. Frietje_thailo

Frietje_thailo Super DDG lid

Lid geworden:
    5 okt 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies

8. DenDonia

DenDonia Ex-Staff

Lid geworden:
    4 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Goeie zaak. Te vergezocht, net als Defensie.

koning12012, Larrsss en Taconis vinden dit leuk.
  9. Toommmm

Toommmm DDG Kenner

Lid geworden:
    30 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    1
    Persies

10. Toommmm

Toommmm DDG Kenner

Lid geworden:
    30 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was mss niet het actiefste ministerie maar wel het leukste.. Er kwamen idd niet elke les 10 man maar de 1 a 5 man die er waren hadden enorm veel pret... Bovendien zijn er mss wel 1000 uren in het ministerie gestoken. Dat vind ik veel te veel tijd om gwn op het eene na het andere moment het ministerie te beëindigen. Jullie konden het aankondigen of mss wel de comunetie laten stemen of ergens in die aard ... Maar hoe het nu is verlopen kan echt niet

11. Onhandig.

Onhandig. DDG Held

Lid geworden:
    30 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Loodyx

Loodyx Ex-Staff

Lid geworden:
    6 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    244
    hahah stuk, al die mensen die op teamspeak " gestudeerd " hebben voor niks, lmaooo
    eerlijk hier scoor je bij mij wel punten mee zeg, hahah, gewoon honderden uren lang een beetje time wasten en dan zeggen : joejoe we stoppen ermee. Dat vind ik best grappig om te zien
    als dit je plan van te voren was, dan is het wel echt een geniaal plan zeg, this is what we call long term comedy

13. JonasTheKing3093

JonasTheKing3093 Super DDG lid

Lid geworden:
    15 okt 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het heel erg jammer... zoveel mensen hebben hier tijd ingestoken. Ik was zelf bezig met mijn lessen voor stage gemeente cosmo te kunnen doen. En justitie etc was ik ook aan bezig. En nu is het ja joee we stoppen ermee. Vind ik heel erg jammer...

14. Remco/Rhaezor

Remco/Rhaezor DDG Held

Lid geworden:
    20 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    36
    Niet echt te vergelijken Abeltje ;)

Ruwbix vindt dit leuk.
  15. timpie100

timpie100 DDG Kenner

Lid geworden:
    20 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen de mensen die nu een opleiding hebben gekocht maar nog niet voltooit hun geld terug?
    Daarnaast krijgen mensen die al een propedeuse hebben gehaald nog wel een Diploma als bewijs?

16. DenDonia

DenDonia Ex-Staff

Lid geworden:
    4 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Het is allebei een ministerie dat gemaakt is met het idee van meer 'realiteit' etc. maar uiteindelijk past het niet in een game als Minetopia omdat het te vergezocht is (too much). Vind 't prima te vergelijken.

17. vlinder1990

vlinder1990 Ex-Staff

Lid geworden:
    12 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik mis OZW nog iedere dag. Ook dat het van een op andere dag in een keer weg was. OZW wat mijn eerst echt baan toen ik Minetopia ging spelen. Ik kwam bij EGS vandaan. Toen EGS en DDG samen gingen kwam ik hier. Ik heb eerst wat rond gelopen en toen kwam ik een oude bekende tegen en kwam ik bij OZW terecht. Ik heb in die tijd heel veel leuke dingen mee gemaakt. Zo als van docent naar conrector van Eco. En toen kwam er een nieuwe minister. Carffert en het was gewoon gezellig. Toen werd the City zone 2 stad en toen moesten we naar Downtown. We hebben eerst ook nog in Graydale gezeten. En toen kwam Rene. En dat was echt de mooiste tijd. En ook 1 van de beste ministers die er geweest was. Hij had echt hart voor OZW. Ook al was die de afgelopen tijd een beetje druk bezig met dingen zo als school en werken. Maar hij was er wel wanneer je hem nodig had. Het deed ook heel veel pijn dat we horden dat hij weg ging. En toen kwam Roy, en toen had ik zo iets van nu komt het goed met OZW. Maar het kwam niet goed. Na 2 jaar gewerkt te hebben bij OZW is er nu een einde aan gekomen. Ik was kapot toen ik het nieuwe horden. Het deed zo veel pijn en ik was ook hellemaal overstuur. Het is maar een spelletje ik weet het. Maar voor mij en ik denk voor meerdere mensen was dit niet zo maar iets. Het was een tweede leven geworden. Dankzij OZW hebben wij mensen leren kennen en zijn we vrienden geworden. Daar ben ik OZW heel erg dankbaar. En mijn helle Minetopia leven lag in OZW. Nu dat ik het af en toe ook nog langs loop en het gebouw zie staan doet het gewoon zeer. Maar ik hoop dat het gebouw nog wel blijft staan. Want het is toch een stukje historie die moet blijven staan. Nu gaan de somige mensen een nieuwe avontuur aan. Maar het zal nooit het zelfde zijn als bij OZW. Maar we gaan het beste er van maken. Ik heb met plezier gewerkt bij OZW en met kinderen die het les krijgen van docenten leuker vonden dan echte school. Ik heb heel veel lieve bedankjes gekregen en ze waren erg blij met de lessen die ze hebben gekregen. Ik wil de spelers bedanken die bij mij lessen hebben gevolgd voor de lieve woordjes die ze mij hebben gegeven. Daar deed ik het voor. Ook wil ik nog steeds Rene bedanken voor een super leuke tijd. Je was de beste minister die ik en de rest kon wensen. En Roy wil ik bedanken dat hij geprobeerd heeft om OZW in leven te houden. Ik moest het even laten bezinken allemaal. Maar nu vond ik het wel tijd om dit berichtje er bij neer te zetten.

Onhandig., Zeveraar en Ruwbix vinden dit leuk.
  18. Marijn2341

Marijn2341 DDG Held

Lid geworden:
    7 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    40
    Jammer jammer, Als je je verveelde was er altijd wel iets te doen in OZW..

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie