Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Melding MINETOPIA - Het 4.0 VERHUISBEDRIJF!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDG Server

DusDavidGames
Beste Minetopia spelers,
Zoals jullie weten komt 4.0 eraan! 4.0 de GROTE game update van Minetopia de GAME!
Veel van jullie hebben de afgelopen jaren veel gespaard. Dit betekent dat jullie kisten vol hebben met spullen en kleding. Hier hebben wij een oplossing op gevonden! Lees snel verder...

dfa5704a262aefa5684a908120fa768f.jpg


Verhuizen
Jullie krijgen van ons als server twee keuzes om je spullen te verhuizen naar je nieuwe 4.0 huis!
Optie 1... Jullie krijgen tot een maand na de launch van 4.0 de kans om 1 van je huizen te houden. Na een maand verdwijnt dan je plot en huis in de oude 3.0 steden. In die maand zal je alles moeten verhuizen. Anders wordt het ingenomen door HTC en zal je het daar op moeten halen.
Optie 2... Jullie schakelen het verhuisbedrijf in! Dit bedrijf word gerund door HTC en het Departement van Economische zaken! In dit bedrijf werken verschillende staff leden van verschillende departementen en de HTC leden. Door contact met ze op te zoeken via Teamspeak kan je dit team inschakelen.
Je vraagt bij het verhuisbedrijf aan dat jij je huis leeg wilt laten halen.
De mensen van het verhuisbedrijf halen dan al je kisten leeg en deze zullen geplaatst worden in je eigen vault. Dit kost €100,00 euro per dubbele kist of 2 enkele kisten.
Je krijgt na dat je dit hebt gedaan 6 maanden de tijd om je spullen op te halen bij het verhuisbedrijf!
Medewerkers die je kan contacteren voor het verhuisbedrijf..:
- colin256
- NickHeesje
- ItsAGame
- mikew02
- J3tzee
- nasiregeert
- jurgen22


Dit is voor jullie een handige, maar vooral ook veilige manier van je spullen verhuizen!
Maak dus goed gebruik van dit bedrijf, want niks is makkelijker dan dit!
Veel succes en plezier met het verhuizen van je spullen!

~ MTPL's
 
Laatst bewerkt door een moderator:

FairyGirl

DDG Superheld
FairyGirl1984
FairyGirl1984
None
ik hoef het niet ik kan bij ingang van 4.0 al een aantal dubbele kisten verhuizen ik heb in totaal 17 en
dat gaat denk ik niet allemaal in hollandia passen.
ik heb een puin bak van moeten maken in me huis maar moet nog 2 dubbele kisten hebben omdat
de overige 2 dubs bij Appeltje liggen dat zijn kist nummer 16 en 17 ik zelf heb er 15 en die is allemaal vol
 

dronkiee

DDG Kenner
dronkiee
dronkiee
None
ik hoef het niet ik kan bij ingang van 4.0 al een aantal dubbele kisten verhuizen ik heb in totaal 17 en
dat gaat denk ik niet allemaal in hollandia passen.
ik heb een puin bak van moeten maken in me huis maar moet nog 2 dubbele kisten hebben omdat
de overige 2 dubs bij Appeltje liggen dat zijn kist nummer 16 en 17 ik zelf heb er 15 en die is allemaal vol
Goed verhaal, Niemand om gevraagd btw.
 

RomijnH

DDG Superheld
DezeKeerRomijn
DezeKeerRomijn
MT Staff
ik hoef het niet ik kan bij ingang van 4.0 al een aantal dubbele kisten verhuizen ik heb in totaal 17 en
dat gaat denk ik niet allemaal in hollandia passen.
ik heb een puin bak van moeten maken in me huis maar moet nog 2 dubbele kisten hebben omdat
de overige 2 dubs bij Appeltje liggen dat zijn kist nummer 16 en 17 ik zelf heb er 15 en die is allemaal vol
Maar wat gaat meer kosten?, de 100,- service kosten van het verhuisbedrijf of iedere keer een kaartje voor een vliegtuig kopen :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top