Behandeld Minetopia Guild

Discussie in 'Behandeld' gestart door Retourtje, 20 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Retourtje

Retourtje DDGHero

Lid geworden:
    5 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    7
    Beste DDG Staff,

Ik heb onlangs een discord aangemaakt voor ddg minetopia

Je kan er allemaal vragen stellen en je eigen rang aanvragen ik heb pebaalde ranks

Minetopia staff = niet verplicht om te antwoorden op vragen van spelers maar om aan te tonen dat jij daar staff bent

Guild staff = Verantwoordelijke mensen die verstand van minetopia hebben en die verplicht zijn van te antwoorden op vragen van spelers

Staats bedrijf ranks: Deze rank is om aan te tonen wat jij bent binnen minetopia

Als jullie het zelf even willen uitchecken kan je joinen via

<link verwijderd>

Fijne dag nog!

#1 Retourtje, 20 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2018
  2. ThE_WiZ76

ThE_WiZ76 Admin Sys. Admin

Lid geworden:
    1 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    266
    Ik heb de link verwijderd. we hebben een eigen discord en dat is de enige officiele echte. Het is niet de bedoeling dat je mensen weglokt naar andere discords die niet in ons beheer zijn.

3. Retourtje

Retourtje DDGHero

Lid geworden:
    5 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    7
    Spijtig dat je deze reactie vertoond en dat u wel tijd hebt om dit af te weizen en niet mijn betaalde rank op mijn account te zetten zielig dit

4. ThE_WiZ76

Lid geworden:
    1 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    266
    Je kunt ook gewoon even normaal doen en de regels lezen, dan had je kunnen weten dat het niet is toegestaan reclame te maken. Dus begin nu niet met "zielig". :)

5. Retourtje

Retourtje DDGHero

Lid geworden:
    5 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit dat dan met mijn Hero rank? Waarvan jullie konstand de ticket sluiten in mail en ik geen rank ontvang

6. ThE_WiZ76

Lid geworden:
    1 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    266
    Huh wat? Ik snap jouw verhaal echt niet meer. We hebben een discussie over een discord server en nu trek je ineens iets heel anders er bij? Graag gewoon even duidelijk zijn :)

7. Retourtje

Retourtje DDGHero

Lid geworden:
    5 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat ik duizendemails stuur met als naam Donor > Hero maar jullie sluiten hem en zeggen heb de aankoop toegevoegd maar jullie hebben mijn rank helemaal niet geüpgrade naar Hero letterlijk mijn dagen van mijn rank gaan eraf die ik niet heb zijn dit maffia praktijken ofwat

8. ThE_WiZ76

Lid geworden:
    1 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    266
    Goed, aangezien je totaal van het onderwerp afwijkt waar onze discussie over begon, namelijk de DISCORD SERVER, sluit ik dit topic af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie