Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Minetopia - De Kaap Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Streammer

DDG SuperLegende
Streammer
Streammer
Obsidian Gold
Mensen steken is geen pvp, dat weet je? Ga jij in real roepen als iemand je wilt steken: MAG NIET PVPENNN!!!
Dat snap ik, Toch in real life is er daar ook een plek waar als je komt je in elkaar word geslagen met wapens en alle justiele & Leger NIKS mag doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

ItsWesley_

DDG Legende
ItsWesley_
ItsWesley_
None
Gemengde gevoelens argumenten voor: je kan nu non stop crimi zijn tegen argument het gebied word wel kleiner dat is jammer :(
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Dat snap ik, Toch in real life is er daar ook een plek waar als je komt je in elkaar word geslagen met wapens en alle justiele & Leger NIKS mag doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Die is er zeker, zoek maar op :) en grappige is. Agenten doen meeste aan pvp.. heletijd slaan of leger dat team dead match doet. Maar criminelen aankijken ;)
 

MattieDDG

DDG Held
Kan iemand misschien nog even duidelijkheid geven vanaf wanneer dit in gaat? En mag je tot die tijd nog gewoon met ilegale goederen na 20:00 in de kaap zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
@Jordieh En hoe zit het met de gun shop?
Er komt eentje met en nieuwe concept, meer spoil ik niet :)

Kan iemand misschien nog even duidelijkheid geven vanaf wanneer dit in gaat? En mag je tot die tijd nog gewoon met ilegale goederen na 20:00 in de kaap zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tot het is aangegeven mag het nog ja.

Gemengde gevoelens argumenten voor: je kan nu non stop crimi zijn tegen argument het gebied word wel kleiner dat is jammer :(
De omvang van het gebied is genoeg voor 200+/- plots dus dat is wel groot, mocht het echt nodig zijn kunnen we altijd bij laten bouwen :D.
 

ItsWesley_

DDG Legende
ItsWesley_
ItsWesley_
None
Er komt eentje met en nieuwe concept, meer spoil ik niet :)


Tot het is aangegeven mag het nog ja.


De omvang van het gebied is genoeg voor 200+/- plots dus dat is wel groot, mocht het echt nodig zijn kunnen we altijd bij laten bouwen :D.
Dat stelt me wel gerust
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Het gaat niet allemaal om gangs deze update, echter gaan er wel leuke dingen komen voor “succesvolle” gangs, hier komt later meer informatie over :)
Kijk dit bedoel ik.. Komt er ook iets leuks voor mij of dat weer niet? Al die gangs zijn slecht georganiseerd. Als je het wetboek kent, zou je ze allemaal kunnen opsluiten :)
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Kijk dit bedoel ik.. Komt er ook iets leuks voor mij of dat weer niet? Al die gangs zijn slecht georganiseerd. Als je het wetboek kent, zou je ze allemaal kunnen opsluiten :)
Ik wil best met je spreken hoor, als je een goed idee hebt kunnen we er altijd naar kijken, neem het parkourgebouw bijvoorbeeld.
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Ik wil best met je spreken hoor, als je een goed idee hebt kunnen we
Ij er altijd naar kijken, neem het parkourgebouw bijvoorbeeld.
Je weet wat ik had en terug wil, Veel moeite voor gedaan ;)En aangezien ik niemand voortrek en neutraal ben + te vertrouwen.. Lijkt het me perfect :) Maar dat bepaal jij niet, zie wel hoe t afloopt met Twan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top