Gesloten MINETOPIA - Art Off

Discussie in 'Nieuws en Onderhoud' gestart door DDG Server, 31 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDG Server

DDG Server DusDavidGames

Lid geworden:
    30 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    927
    Beste Minetopia spelers,
    Vandaag krijgen jullie een event die iets anders is vergeleken met de events die jullie normaal gesproken hebben. We gaan namelijk een event doen, waarbij jullie een item mogen gaan designen voor de Minetopia resourcepack. Maar wat moeten jullie gaan doen? Lees snel verder!

Wat moet je gaan doen?
    Wij willen jullie dus graag een item voor Minetopia laten ontwerpen. Je mag dit in 2D doen en dus bijvoorbeeld in de vorm van een pixelart, maar je mag dit ook in 3D doen met bijvoorbeeld behulp van Blockbench.

Ideeën om je op weg te helpen
    Misschien heb je na deze informatie nog niet helemaal een idee waaraan je zou moeten denken. Om jullie een beetje op weg te kunnen helpen met ideeën hebben we een paar ideeën waaraan jij zou kunnen denken. Heb jij een favoriet dier die nog niet in game zit? Hier zou jij dan een 3D model van kunnen maken, of zit jou lievelingseten nog niet in game? Zorg ervoor dat jij dan hier een mooie pixelart van maakt!

Tot slot...
    Het is wat anders dan de events die jullie normaal gewend zijn, maar dit maakt het uiteraard alleen maar leuker! Daarom hopen wij ook dat jullie er net zoveel zin in hebben als dat wij hebben. Wie weet zie jij namelijk wel jouw eigen item terug op jouw favoriete gamemode! Daarnaast zal de Artist manager van DDG helpen met beoordelen en wie weet kan jij na dit event wel het Resourcepack team joinen.

Het event begint vandaag (zaterdag 1 augustus) en duurt tot en met maandag 31 augustus 23:59! Je kan je inzending HIER insturen!

Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben over dit event kan je uiteraard altijd terecht bij het Minetopia event team. Ook kan je natuurlijk een bericht achterlaten op deze forumpost. We hopen dat jullie er veel zin in hebben!

~ Minetopia Event Team

Officiële DDG Server pagina's
    @DDG_Server
    @DDGServer
    @ddgserver
    David
    David2

Volg ook onze Youtube Partners
    Kwartier Granzier
    EenGameStad
    Duffy Games
    Vlekkeloos
    Edeldier
    DeSerialGamer
    GamenMetMax
    HetIsJari
    MrPugg
    PlotTwist
    Willem Bouwens
    Jvvidea
    LeanYT
    OfficialYouri
    LyniePower
    Kaashapje
    BIEM GAMES

#1 DDG Server, 31 jul 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2020
    Doohhnut, Carfferd en GraafJesse vinden dit leuk.
  2. FairyGirl

FairyGirl DDG Held

Lid geworden:
    18 nov 2015
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het al gedaan was lastig het hoeft voor mijn niet om te winnen ik vind het leuk om mee te doen laat mijn maar autos ontwerpen

3. Sodroxia

Sodroxia Artist

Lid geworden:
    20 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    11
    Toegestaan om 2 in zendingen te doen?

lennerd giraldo vindt dit leuk.
  4. Spooky_538 | Olivier

Spooky_538 | Olivier Artist

Lid geworden:
    10 dec 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja vind ik prima!

lennerd giraldo vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie