1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Update MineNation 2018!!

Discussie in 'DDG Nieuws en Onderhoud' gestart door TimeWalk, 31 dec 2017.

1. TimeWalk

TimeWalk Sr. Admin
    Sr. Admin

Lid geworden:
    16 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    175
    Beste spelers,

MineNation bestaat bijna 1 jaar maar wat nu!?
    Wij als server hebben verschillende keuzes gemaakt ten nadelen van MineNation. Hiervoor onze welgemeende excuses naar jullie als spelers.

Echter kunnen we jullie dan nu echt melden dat de grote update van MineNation zal plaatsvinden in het eerste kwartaal van 2018! Vanaf vandaag tot aan de update kunnen jullie teasers en toffe updates verwachten op de volgende socialmedia kanalen:

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Onlangs verscheen er een video van David over de update op DusDavidCraft. We hebben kort na het uploaden de video offline gehaald, om geen verkeerde informatie te verspreiden. Om jullie vele vragen toch al gedeeltelijk te beantwoorden geven we in deze forumpost op een aantal vragen antwoordt.

Allereerst in het geval dat jij in-game aankopen hebt aangeschaft zoals chatkleuren, boosters etc? Geen paniek! Deze zullen uiteraard ook na de grote update voor jouw beschikbaar blijven. Mocht er toch een item zijn dat zal veranderen in de grote update. Zoals de Team packages die zal worden aangepast naar een nieuwe vorm die beter zal passen bij het nieuwe MineNation. Enkel de speler die het product heeft aangeschaft zal in deze worden gecompenseerd met het vernieuwde product. Mocht dit voor jou van toepassing zijn, dan zal je vanzelf een bericht ontvangen.

Ten tweede jouw online achievements als speler zullen niet verloren gaan. Hierbij moet je denken aan jouw speeltijd en levels. Met zekerheid kunnen we zeggen dat beroepen zullen veranderen in skills, waarbij je levels dus omgezet zullen worden. Dus nogmaals, jouw online achievements zullen niet verloren gaan!​

Ten derde zijn we bezig met een ongelofelijk vette nieuwe map die je de huidige drie mappen zal doen vergeten! We zijn hier enorm trots op en kunnen niet wachten om jullie hierop te laten beginnen met een gloednieuw avontuur.​

Ten vierde voor spelers die graag spullen willen meenemen naar de nieuwe map zal er een moment zijn om gelimiteerd spullen van de oude map naar de nieuwe te nemen. Wees hier dan ook op tijd bij, want de boot zal op een begeven moment uitvaren..​

De update zal dermate groot zijn dat het de complete game “MineNation” naar een hoger niveau zal tillen! Daarom zal de komende tijd voor het MineNation ontwikkel team in het teken staan van het maken van een texture pack, bouwen aan de speelmap en niet te vergeten ontzettend veel development werk.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het lange wachten, maar geloof ons als server team van DDG dat de volledige update heeft gehoord; het wachten zal het zeer zeker waard zijn!

Groeten,

Team DDG

Sammie, Recognize_, MeLorenzo en 25 anderen vinden dit leuk.
  2. BlackSteals

BlackSteals DDG Lid

Lid geworden:
    9 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    11
  3. Sxnder

Sxnder Actief DDG lid

Lid geworden:
    17 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    70
    SINDS WANNEER KAN JE OP DIT FORMULIER REAGEREN?

maar goed, idk wat ik der van vind, ofc ty i guess voor de verontschuldiging dat het zo belachelijk lang duurt.. ;) maar ik hoop niet dat dit DE update is? en ''dit kwartaal'' kan het was specifieker? want het kan nu nog duren tot eind maart..... :) en is het misschien mogelijk dat er dan even 4 mappen zijn.. dat mensen met hun groep de spullen over moeten gooien en dan mensen zelf moeten zorgen voor stuff overgooien? :)

AlwaysDaan vindt dit leuk.
  4. MeLorenzo

MeLorenzo VIP
    VIP

Lid geworden:
    10 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    18
    BlackSteals vindt dit leuk.
  5. Sammie

Sammie Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    12 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    7
  6. DeadlyPlayer

DeadlyPlayer Super DDG lid

Lid geworden:
    11 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 2 vraagjes betreft MineNation, Als wij straks als team naar de nieuwe map gaan hoe moeten we dan al onze spullen meenemen, aangezien we echt heel veel spullen hebben verzameld het afgelopen jaar en erg ver van de spawn afzitten. En behouden we het Team level?

7. MisterWantedd

MisterWantedd Ex-Staff
    Ex-Staff

Lid geworden:
    3 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    75

8. Voorjaar

Voorjaar Super DDG lid

Lid geworden:
    19 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat mij betreft is dit jullie laatste kans. Teveel beloftes zijn gemaakt en niet nagekomen.

Geen woorden maar daden.

justcollin, Sxnder en Minuten44 vinden dit leuk.
  9. Zinvol//Lisa

Zinvol//Lisa Kingdom Staff
    Kingdom Staff

Lid geworden:
    2 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    6
    Jullie kunnen wel allemaal kritiek hebben dat het zo lang heeft geduurd die update, alleen jullie vergeten 1 ding: Tycho (tck13) en de meerdere projectleiders (onze NAVO strijder Goldheroo) hebben ook een leven en er zijn meer gamemodes die allemaal gedaan moesten worden waar hulp voor nodig was, en zeg nou zelf speel je MineNation voor je plezier of voor de updates, je bent het blijkbaar ooit gaan spelen en toen was het ookal zo als nu, en ja ik weet dat er updates zijn beloofd maar wil je een goede update of wil je een dodocraft update (1 die half af is) de keuze lijkt mij vrij duidelijk, dus dat

kars vindt dit leuk.
  10. baasbas320

baasbas320 Super DDG lid

Lid geworden:
    25 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    19
    #hype

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

11. Ouassim23

Ouassim23 DDG Superheld!

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.580
    Laatste kans? En of anders? Lol
    Ik begrijp de kritiek en als jij nadenkt. Jij ook. Besef dat sommige van hun betaald worden.

12. MeLorenzo

MeLorenzo VIP
    VIP

Lid geworden:
    10 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap dat je het voor het MN team op neemt, voor een groot gedeelte ben ik het ook met je eens.
    Maar besef wel dat dit iets is waar veel mensen naar toe hebben geleefd. En dan is het niet leuk als het telkens wordt uitgesteld, en als er dan een 'datum' wordt genoemd is het een periode van 1/4 jaar. Dat deze periode zo groot is wijst er op dat het geen prioriteit heeft binnen DDG, waardoor er veel andere projecten tussendoor kunnen komen voordat MN af gemaakt kan worden. Terwijl er is 'beloofd' dat MN prioriteit zou krijgen, het lijkt er dus op dat dit niet is gebeurd. En dat valt bij sommige mensen verkeerd.

Nogmaals ik snap dat je het op neemt voor het MN team, maar is voor sommige mensen gewoon te veel fout gegaan.

Hopelijk is de update zo vet dat we dit straks allemaal vergeten, zodat MN weer 'opnieuw' kan beginnen.

BlackSteals vindt dit leuk.
  13. Sxnder

Sxnder Actief DDG lid

Lid geworden:
    17 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    70

ik denk dat die bedoeld dat als er nu geen grote update komt, en der beloftes blijven komen waar niet aangehouden word dat de spelers quitten ;) zoals de meeste al gedaan hebben

MeLorenzo vindt dit leuk.
  14. Ouassim23

Ouassim23 DDG Superheld!

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.580
    Vond t wel een overdreven bedreiging, je speelt het omdat je t leuk vind, lijkt me. Niet omdat er beloftes zin of updates.

15. MeLorenzo

MeLorenzo VIP
    VIP

Lid geworden:
    10 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben ik het niet helemaal mee eens, want als je twijfelt of je het nog wel leuk vind en je hoort dat er een update aan komt blijf je sneller nog spelen. En als dan blijkt dat de update niet door gaat of verplaatst wordt, kan dat best een reden zijn om te stoppen.

Ook kan het zijn dat je bent gaan spelen voor de update, zodat je al vast een team en wat stuff hebt om na de update mee verder te gaan.

Voor beide situaties is het een flinke domper als de update weer wordt uitgesteld.

Kortom het kan zeker dat je speelt voor de update.

Edit: ik moet wel zeggen dat ik de comment ook wat aanvallend vond.

16. Ouassim23

Ouassim23 DDG Superheld!

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.580
    Snap wat je bedoeld. Alleen met zijn reactie was het meer. AAN BELOFTES HOUDEN, ANDERS STOPT IEDEREEEN !!! dus dan stoppen ze, omdat er niet aan de belooftes werd gehouden. Niet omdat ze t niet leuk meer vinden. Snap je ?

Wat jij bedoeld is een andere situatie. Haha

17. MeLorenzo

MeLorenzo VIP
    VIP

Lid geworden:
    10 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap je ja, mss zaten er iets te veel aannames in mijn reactie.

Ouassim23 vindt dit leuk.
  18. BlackSteals

BlackSteals DDG Lid

Lid geworden:
    9 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    11
    Graag had ik toch wel MN staff gezien die op dit topic zullen reageren, echter is dat niet het geval...

MeLorenzo vindt dit leuk.
  19. Sxnder

Sxnder Actief DDG lid

Lid geworden:
    17 jun 2016
    Leuk Bevonden:
    70
    het zijn niet zomaar beloftes eh, er worden al 8 maanden beloftes gemaakt >:3

ook moet je inzien dat het niet echt de schuld is van de PL'S // dev, aangezien tck veel is gebruikt voor anderen gamemode's ;)

#19 Sxnder, 8 jan 2018
    Laatst bewerkt: 8 jan 2018
    MeLorenzo en BlackSteals vinden dit leuk.
  20. BlackSteals

BlackSteals DDG Lid

Lid geworden:
    9 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is mijn lievelings gamemode maar €4,- voor een game waarvan 8 maanden geleden de GROTE update kwam vind ik het niet waard.

Deel Deze Pagina