Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld Minder soorten items in mt pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

fboyzwolle8

DDG Kenner
RonJansCraft
RonJansCraft
None
Op het moment zit er erg veel. Zou dit niet veel minder gemaakt kunnen worden door dingen in één kleur te doen, en dit bij meer items zoals Vissershoedjes, tuinpakken, Etc (de meme dingen). Ook zijn het aantal toys die we nu ingame hebben niet nodig. I mean, je kan er een dierentuin van maken. Jullie mogen altijd hier jullie mening over achterlaten maar fmo zou dit wel de pack stabieler maken.
 

Spooky_538 | Olivier

DDG Held
Spooky_538
Spooky_538
None
Hallo,

Ik deel de mening dat de pack groot is en dat er veel in zit en dat er waar dat mogelijk is zo veel mogelijk moet worden weggesnoept. Maar juist wat je nu opnoemt de items in andere kleuren etc zijn juist niet zwaar en wordt al zo efficiënt mogelijk gebruikt. Daarbij vind ik zelfs dat er van huidige models meer 'skins' moeten komen om zo te gebruiken wat we hebben op een meest efficiënte manier.
 

fboyzwolle8

DDG Kenner
RonJansCraft
RonJansCraft
None
Hallo,

Ik deel de mening dat de pack groot is en dat er veel in zit en dat er waar dat mogelijk is zo veel mogelijk moet worden weggesnoept. Maar juist wat je nu opnoemt de items in andere kleuren etc zijn juist niet zwaar en wordt al zo efficiënt mogelijk gebruikt. Daarbij vind ik zelfs dat er van huidige models meer 'skins' moeten komen om zo te gebruiken wat we hebben op een meest efficiënte manier.
Zou het dan misschien niet Beter kunnen dat je toys zoals de Pokemons eruit haalt? ( de toys in 1 kleur) Daarbij kan je dan wel weer zoals je zegt meer skins voor andere models komen die al in veel kleuren zijn. Groetjes RonJansCraft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top