Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Mening Leger

Status
Niet open voor verdere reacties.

KayTijger

DDG Superheld
KayTijger
KayTijger
None
Hey allemaal!

Ik vroeg me af wat jullie nou eigenlijk van het leger vinden en hoe jullie ons kunnen helpen het leger te verbeteren. Ik zeg niet dat alles wordt veranderd maar misschien dat wij als leger er wat aan hebben en minetopia nog leuker en veiliger kunnen maken! Ik hoor namelijk vaak ja rot leger die kunnen niks! Maar geef ons dan ook tips. en help ons om te verbeteren als jullie dat zo graag willen? En misschien doen we er wel wat mee :)

Hopelijk krijgen we leuke en interessante tips!
 

Marijn2341

DDG Held
Marijn2341
Marijn2341
None
Heyy,
Ik vind dat het leger goed hun werk doet!
Jullie doen gwn wat jullie moeten doen!
Dat mensen zeggen 'ja rot leger die kunnen niks' Dat is hun mening..
Dat is net hetzelfde bij de politie..
Als iemand wordt opgepakt roepen ze ook 'Rot politie, ik heb niks gedaan' enz.
Blijf gwn verder doen zoals jullie nu doen!
Veel te verbeteren valt er niet..:D
Mvg. Marijn:)


 

KayTijger

DDG Superheld
KayTijger
KayTijger
None
Heyy,
Ik vind dat het leger goed hun werk doet!
Jullie doen gwn wat jullie moeten doen!
Dat mensen zeggen 'ja rot leger die kunnen niks' Dat is hun mening..
Dat is net hetzelfde bij de politie..
Als iemand wordt opgepakt roepen ze ook 'Rot politie, ik heb niks gedaan' enz.
Blijf gwn verder doen zoals jullie nu doen!
Veel te verbeteren valt er niet..:D
Mvg. Marijn:)

Bedankt voor je reactie! Hoe heb je trouwens gefixt dat je poppetje ronddraait aan het eind van je bericht?
 

DrSyntaxx

DDG Superheld
DrSyntaxx
DrSyntaxx
None
Hey allemaal!

Ik vroeg me af wat jullie nou eigenlijk van het leger vinden en hoe jullie ons kunnen helpen het leger te verbeteren. Ik zeg niet dat alles wordt veranderd maar misschien dat wij als leger er wat aan hebben en minetopia nog leuker en veiliger kunnen maken! Ik hoor namelijk vaak ja rot leger die kunnen niks! Maar geef ons dan ook tips. en help ons om te verbeteren als jullie dat zo graag willen? En misschien doen we er wel wat mee :)

Hopelijk krijgen we leuke en interessante tips!

Ik vind het leger helemaal geweldig alleen moeten ze die pinguin dans wegdoen xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top