Behandeld medicijnen idee

Discussie in 'Behandeld [Doorgestuurd naar PL]' gestart door daanbouwt2004, 22 jan 2020.

1. daanbouwt2004

daanbouwt2004 DDG Lid

Lid geworden:
    7 okt 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

is het een idee om bepalen medicijn in game te doen
    Stel je voor je valt van een gebouw af en je krijgt 3-5 hartje damage is en dat je dan het effect mining_fatigue (dan heb je een arm gebroken en kan je geen houweel of hengel gebruiken) of bij 5+ slowness (omdat je je been gebroken heb) dan kan je bij een winkel medicijnen halen waardoor je zou genezen en het effect zou dan verdwijnen, als je niks doet en er 2 weken mee rond loopt kan je er aan dood gaan.

deze medicijnen zou je dan kunnen halen bij 1 bedrijf dat van de overheid is de medicijnen ontwerpt in hun hq in dow ze in een fabriek in de kaap maakt en ze dan weer door kan verkopen in hun winkel in de steden.
    De prijs van de medicijnen moet voor iedereen te betalen zijn denk aan 50-100 per stuk.

Ook zou je de mensen ziek kunnen worden als ze niet genoeg water drinken of zonder kleren door de kou heen lopen bijv. dan zouden ze het effect nausea en dat je dan na elke 50 seconde dat effect 10 seconde heb en dan weer 50 sec niet kunnen geven en als je dan dicht bij iemand komt die het ook krijgt tot dat de hele stad het heeft en zo kan je een ziekte verspreiden, en dan zou de gemeente van die stad medicijen onder de bevolking kunnen uitdelen om de ziekte te bestrijden

voordeel: mensen moeten gaan opletten dat ze niet over al van af springen en dit maakt de game een stukje realiseer.

Nadeel: de winkel die de medicijnen verkoopt moet wel echt actief zijn omdat het erg naar is als jij twee weken slowness heb omdat er iemand de medicijnen voor je heeft

Ik hoop dat andere mensen dit ook een leuk idee vinden en laat het gerust hier onder achter
    Gr. Mister_Garfield

2. Legospel

Legospel DDG Held

Lid geworden:
    31 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    +1

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy S10

Doohhnut vindt dit leuk.
  3. Doohhnut

Doohhnut DDG Held

Lid geworden:
    15 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    18
    weird flex but ok

4. Legospel

Legospel DDG Held

Lid geworden:
    31 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha ja

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy S10

5. Thijmqn

Thijmqn Sr. Moderator Forum Moderator

Lid geworden:
    13 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    13
    Heyhoi! Bedankt voor je idee, ik heb het doorgeven!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie