Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin Beentjes

DDG Kenner
Hi,

Ik ben Martin, een 21-jarige student Technische Informatica. Binnen YouTube hou ik me een beetje op de hoogte van de ontwikkelingen, probeer mensen hier en daar te helpen met technische onderwerpen.

Reden tot inschrijving op het forum is om vooral in de gaten houden wat er zo binnen DDG gebeurt, en wie weet kan ik nog eens mijn steentje bijdragen met wat mooie lijntjes code.

In hobbytijd programmeer ik veel, met diverse doeleinden. Regelmatig kom ik met ideetjes, die probeer ik uit te werken tot een proof of concept. Ook kan je nog wel eens op mijn Twitter wat dingetjes voorbij zien komen. Mijn ervaringen met programmeertalen zijn heel divers: HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, (My)SQL(SERVER), C# (.NET), ASP.Net, Java, C, C++, shellscript, assembly, VBA.

Verder ben ik nu vooral bezig met het ontwikkelen van mijn kennis omtrent het DevOps vakgebied. Dus als mensen nog interessant leesmateriaal daarvoor hebben, voel je vrij mij een berichtje te sturen!

Ook aan beginnende programmeurs wil ik mijn steentje bijdragen en mijn advies geven over geschreven code.

@martinbeentjes
@martinbeentjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top