Melding Marktplaats Reglement

Discussie in 'Marktplaats' gestart door Danny026, 30 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny026

Danny026 Admin Minetopia Staff Legend DDGElite DDGDonor

Lid geworden:
    24 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    86
    Marktplaats Reglement

Maak jij gebruik van Minetopia Marktplaats? Dan is het goed om te weten dat er een aantal regels gelden.

Regels:

Het is niet toegestaan om items aanbieden of te kopen met real life geld (hiervoor zul je een ban ontvangen ingame!)

Het delen van discord/twitter linkjes is niet toegestaan, deze topics zullen dan ook direct gesloten worden.

Het is niet toegestaan om via topics reclame te maken voor producten of diensten die niet
    in beheer van DDG zijn.

Een aantal items items zijn niet overdraagbaar, denk hierbij bijvoorbeeld aan: voertuigen en telefoons. Check: https://forum.dusdavidgames.nl/threads/niet-verkoopbare-items.93581/

Wanneer een item is verkocht verzoeken wij jullie graag om dit te melden op het forum zodat alle topics tijdig gesloten kunnen worden.

Indien er 5 dagen geen berichten worden geplaatst meer onder een topic zal deze worden gesloten.

We gaan op een fatsoenlijke manier met elkaar om, schelden, dreigen of elkaar beledigen horen hier niet bij.

Wanneer deze regels gehandhaafd worden zullen wij gaan kijken naar een ingame oplossing, hou je aan de regels dus.

PL’s Minetopia

Wifikabeltje, JustJoranMG, ErayKDB en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Rubbiera

Rubbiera Moderator DDGLegend

Lid geworden:
    7 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    37
    Voor de duidelijkheid, als jij jouw topic op "Verkocht" zet zal ik ALTIJD een bericht achterlaten dat ik jou topic sluit, maar als er na 5 dagen geen berichten worden geplaatst onder een topic, sluit ik jouw topic ZONDER bericht achter te laten. Dit omdat ik dan enorm veel berichten moet versturen en ik maar om de 30 seconden een bericht kan versturen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie