Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld Lunar Client

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuccaH

DDG Superheld
LuccaH
LuccaH
None
Beste DDG staffteam,
Misschien zijn een aantal van jullie, vooral de mensen die PvP interessant vinden, bekend met de mod client; Lunar Client. Deze client is eigenlijk (bijna) hetzelfde als de Badlion client met een andere interface. Echter is de Badlion client (met bepaalde mods uit) wél toegstaan volgens de toegestane mods op DDG en de Lunar client niet.
Ik vraag me af waarom. Is dit omdat deze post niet up to date is, of is er nog nooit in de Lunar client verdiept? Het is namelijk zo dat een vriend van mij gebanned is omdat hij op de Lunar client speelde en ik me heel sterk afvraag wat de reden hiervan is. Zelf ben ik ook een liefhebber van deze client en hoop ik dat ik hiermee voortaan DDG mag joinen.
Hopelijk kunnen jullie mij hierover duidelijkheid geven of het regelement van toegestane mods aanpassen.
 

*Lisa*| Zinvol

Legend
DDGGod
Zinvol
Zinvol
Obsidian Gold
Hey,

Ik had laatst Sander er ook via Discord na gevraagd.
Hier vertelde Sander mij dat ze het erover hebben er naar gekeken gaat worden.
 

LuccaH

DDG Superheld
LuccaH
LuccaH
None
Is het inmiddels al toegestaan om met Lunar client in te loggen? Zou graag een update willen omtrent de bovenstaande post :D
 

Keanu_Del

DDG Legende
Keanu_Del
Keanu_Del
None
Dag beste LuccaH,

na contact opgenomen te hebben met Allesisnormaal en benderdt heb ik het volgende antwoord voor je.
De cliënt word gedoogd op de server. Let op je mag enkel de mods gebruiken die door onze server zijn toegestaan (Zie de regels).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top