Levels niet meer opnieuw hoeven betalen

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door Aarde, 24 apr 2020.

1. Aarde

Aarde DDG Held

Lid geworden:
    18 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    27
    Hallo allemaal,

Ik hoorde van mensen dat als je voor je levels betaald (boven de level 50) en dan bijvoorbeeld een fitheid reset doet dat je dan je levels verliest. Dit snap ik helemaal, maar als je dan weer hard getraind heb en je weer terug wilt naar je oude level, je opnieuw moet betalen. Dit is eigenlijk best gek, want je heb er al eens voor betaald. Ik heb laatst mijn fitheid gereset en hoop het niet meer opnieuw te hoeven doen. Als dit toch ineens een keer moet voor een update, zou ik dus mijn levels verliezen. Hierdoor durf ik niet helemaal tot mijn potentieel te gaan. Dit kost namelijk 240k en dat wil ik niet door de gootsteen spoelen! Ik heb het er voor over, maar niet als ik ooit weer opnieuw zou moeten betalen. Het gaat om een heleboel geld namelijk, daarvoor heb je ook een gave helikopter!

Daarom is mijn idee dat als je één keer voor je levels hebt betaald, je niet weer hoeft te betalen. Soms kan je ook dood gaan doordat de server laggt en als je dan in een klap je levels verliest en opnieuw moet betalen is het ook niet zo leuk. Zodra je -5 levels staat gaat je level automatisch omlaag volgensmij.

2. AngeloSKM5

AngeloSKM5 Legend VIP

Lid geworden:
    2 nov 2018
    Leuk Bevonden:
    0
  3. craftermathijs

craftermathijs DDG Superheld

Lid geworden:
    26 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    36
    +1

en

-50k :'(

4. Tijn_NTG

Tijn_NTG DDG Lid

Lid geworden:
    3 feb 2020
    Leuk Bevonden:
    5
    +1 Dit heeft zeker toegevoegde waarde!

5. darianosch

darianosch DDG Held

Lid geworden:
    7 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    8
  6. thomvdv

thomvdv DDG Kenner

Lid geworden:
    7 jul 2019
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie