Gesloten Level 5 zonder toekomst

Discussie in 'Gesloten' gestart door luukje70, 18 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukje70

luukje70 DDG Held

Lid geworden:
    17 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo mijn naam is XHeatens_

Ik ben laatst weer begonnen met Minetopia na 1 jaar inactief te zijn geweest. Maar nu ik ben begonnen bleek het dat ik een negatieve VOG heb.

Door deze negatieve VOG kan ik mezelf nergens inschrijven kan ik geen huis huren en kan ik geen achterstandswijk plot in downtown kopen.

Ik moet level 15 zijn om mijn Negatieve VOG te veranderen in een positieve VOG. Wat dus voor mij niet te doen is aangezien het voor mij dan veels te moeilijk is / bijna onmogelijk om zonder plots level 15 te worden.

Graag zou ik hulp willen om Minetopia weer speelbaar voor mij te maken.

Ook vind ik dat het als beginnende speler die uit de gevangenis komt het veel te moeilijk is op Minetopia. Alle wegen zijn voor ons dicht gelegd.

Een oplossing zou kunnen zijn dat iedereen zijn negatieve VOG kan kwijtschelden of dat je niet ingeschreven hoeft te staan voor een plot in achterstandswijk Downtown, zodat de low levels toch nog level 15 zouden kunnen worden.

Dankjewel voor het lezen,

Met vriendelijke groet

Luuk // XHeatens_

2. Aarde

Aarde DDG Held

Lid geworden:
    18 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    27
    Hey,

Er zijn genoeg manieren om level 15 te worden zonder een positieve VOG. Krijg een baantje, dan ga je zes levels omhoog. Echt niet elke baas kijkt daar na en als je een goede reden kan geven vinden ze het vast niet erg.
    Ga veel fitheid trainen, kan je intotaal ook 10+ levels mee worden.
    Probeer misschien een rioolplot te krijgen, daar ga je ook van omhoog en is juist bedoeld voor 'crimineeltjes'.

Dan ben je zo level 15 en kan je kwijtschelding aanvragen. :)

3. koning12012

koning12012 DDG Superheld

Lid geworden:
    23 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    154
    Ik raad gewoon af om nog met minetopia te beginnen ;)

4. luukje70

luukje70 DDG Held

Lid geworden:
    17 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou graag zou ik nog wel gewoon minetopia willen spelen aangezien ik het wel een leuk spel vind

5. Twylight

Twylight DDG Held

Lid geworden:
    25 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan op meerdere manieren levels omhoog gaan zonder plots hier wat tips.
    1. Zoek een baantje of ga vissen zodat je geld kan verdienen, koop een appartement in Dekaap kosten zijn rond 5k
    2. Ga fitheid trainen er zijn genoeg tutorials hoe het werkt en wanneer je fitheid omhoog gaat
    3. Je bent level 15 vraagt een kwijtschelding aan en je gaat verder.
    Voor verdere tips of vragen. Discord = iTwySky_#8765

6. Sylvanlwd

Sylvanlwd DDG Kenner

Lid geworden:
    5 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je inschrijven in dekaap met positief vog, je kan ook een baantje zoeken hierdoor 6 levels en achterstandwijk huis kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie