Behandeld LEVEL 1 (ALTS) scam

Discussie in 'Behandeld [Doorgestuurd naar PL]' gestart door Nando_Gaming, 19 jan 2020.

1. Nando_Gaming

Nando_Gaming DDG Held

Lid geworden:
    21 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoor dat het regelmatig gebeurt dat er level 1 spelers die vaak een alt zijn van iemand anders spelers scammen en daarna niet meer inloggen of de spullen op een manier onmogelijk maken om ze terug te halen. Ook gaan rechtszaken hierin zeer moeizaam aangezien de aangeklaagde (scammer) vaak probeerd eronderuit te komen door steeds zeer onduidelijk te zijn. Er is op dit moment een regel dat als een hoog level speler een speler van onder level 10 scamt hij de regels overtreed. Echter is er een even groot probleem wanneer de level 1 spelers die niet nieuwe spelers zijn scammen en die scams zijn vaak niet op te lossen. Ik stel dus voor om OOK scams gedaan door level 1 spelers niet toe te staan in de game om zo dit gezeur met alt accounts etc op te lossen zodat niet de hoge levels in dit soort trades altijd de pech hebben. Anders zie ik al gebeuren dat er geen hoge levels meer gaan traden met lage levels alleeen om die reden en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.

Herhaling voorstel: Maak het in de regels zo dat level 1 spelers (vaak alts) niet mogen scammen en dat staff dit soort zaken dan op lost.

2. Thijmqn

Thijmqn Sr. Moderator Forum Moderator DDGDonor

Lid geworden:
    13 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    13
    Hey! Bedankt! Ik heb het doorgegeven!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie