Behandeld Kaap een normale stad maken, andere stad voor de crimineeltjes

Discussie in 'Behandeld [Doorgestuurd naar PL]' gestart door Ouassim23, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ouassim23

Ouassim23 DDG SuperLegende

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.591
    Heyhey,

Inleiding

Zoals jullie weten is de Kaap voor 8 een normale stad, maar naar 8 kunnen de crimineeltjes hun ding doen, Dat klopt niet helemaal... Het leger domineert de kaap nog steeds en dat is ook niet fijn. Veder gebeurd er nooit wat, want de stad is ook veelste groot. Ik ga in dit topic mijn idee uitgebreid bespreken en waarom dit een kans op slagen heeft, zodat iedereen blij is.

Wat is mijn idee percies?

Dit is niet een nieuw idee, maar het was er vroeger ook, genaamd WasteLands. Voor de nieuwe spelers, WasteLands was een stad waar alles mocht en geen regels waren, echter was er wel een sheriff. De sheriff hield alles zo netjes mogelijk.. Je kan hem zien als een Criminele burgemeester. Kan aardig zijn, maar kan je ook zomaar omleggen, Dus is het slim om vijanden met hem te worden of toch vrienden? Denk dat je liever niks met hem te maken wilt hebben.. Veder was er in WasteLands een wapenshop, Een inkoop voor pots ect en nog veel meer. Het was de stad waar alles mocht, Helaas liep het een beetje verkeerd voor en achter de schermen, maar aangezien we nu met super veel nieuwe spelers zijn en met de nieuwe "regels" Lijkt dit mij het ideale moment om dit nog eens voor te stellen.

Hoe wil je het terughalen op een Roleplay manier?

Heel simpel, Een revolutie.. Ik zal eerlijk zijn, dit had ik al een keer bedacht.. Paar maanden terug, Had er sireus werk van gemaakt en elke grote crimineel verzameld in heel de game, Van de grootste vijanden.. Tot vrienden, Iedereen stemde er in om samen te werken en elkaar niet dood te maken.. We hebben ook super goed samengewerkt, Alleen de pl's staken er helaas een stokje voor. Daarom probeer ik met dit topic meer mensen te krijgen, die het met ons eens zijn.., want als iedereen het vind?, Waarom niet? Ik wil trouwens een hele grote shoutout geven, naar de jongens die vertrouwen in mij hadden. Van Delfin, yyum, Rovis, Erben, Quin, Lacratus, ibi, Soppie, Rejox en nog veel meer.. Nu even terug naar de Roleplay. We kunnen een soort Burgeroorlog creëren om een stuk van Area 42 over te nemen.. Van klein naar groot. Zoals het leger WasteLands overneemt, nemen wij het terug.

Waarom dit idee?

Dit idee is ontstaan, omdat ik de tijd miste vroeger.. Wastelands ja, De jongens waren het ook met mij eens gelukkig. Veder wil ik lootkillen in andere steden zo veel mogelijk uit de game halen., want als er 1 stad is, waar het wel mag en DUIDELIJK AANGEGEVEN, dan is het is eigen fout als je er komt en dood gaat.. Op deze manier zorgen we ervoor dat lootkillen in andere stad heel erg verminderd.. En anders moet dat hard aangepakt worden met spullen teruggeven of zelfs een perm ban, als je dat niet doet. Veder voegt dit veel meer toe in roleplay serie's.

Maar wie is de baas in de "nieuwe" stad?

De Sheriff natuurlijk, Hij is de gene die plots verkoopt en zorgt dat alles loopt, Je kan mijn andere topic lezen over de sheriff. Natuurlijk moeten we geen corrupte sheriff hebben en het liefst nog een hulp sheriff, die hij niet kent, Zodat er niks fout gaat. Veder word jij misschien wel de grootste crimineel daar en word je de sheriff de baas, maar dat zijn doelen ;)

Voor de mensen die hierop tegen zijn, om ze toch te overtuigen.

Ik denk dat mensen die hierop tegen zijn, Het vroeger hebben meegemaakt/Niet weten. Om je toch te proberen te overtuigen. Noem ik even wat punten op.

De portal is moeilijk/Slecht te bereiken, Dit zorgt ervoor, dat niemand een normale stad inloopt, om iedereen te meppen en weer terug loopt.

De sheriff, kan niet meer abusen, hij mag niet zonder toestemming plots innemen bijvoorbeeld.

Veder haalt dit lootkillen in andere steden meer in de game, Je geeft de criminele een plek voor de heledag, waarom zouden ze dan risico nemen om je te killen in een andere stad?

Voor vedere vragen, kan je mij eventjes een dm sturen, Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !

Laat jullie eerlijke mening achter en zeg of je het hiermee eens bent of niet. Deel het ook met vrienden, ik ben benieuwd wat de community er van vind.

Met vriendelijke groet,

Ouassim23

iiCobraZz, MudkipX010, PandaMisha en 44 anderen vinden dit leuk.
  2. CasteMatix

CasteMatix Super DDG lid

Lid geworden:
    25 dec 2016
    Leuk Bevonden:
    21
    Eens skat <3

3. Tattata

Tattata DDG Kenner

Lid geworden:
    3 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    40
    Goed verhaal. En een leuk idee ik hoop dat ze dit kunnen waar maken want er is nu na 8 uur bijna niks te doen..

4. BigShqdow

BigShqdow Super DDG lid

Lid geworden:
    25 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed idee! Ik hoop dat het terug gelijk vroeger word was toen veel leuker.

ItsDeppy vindt dit leuk.
  5. VaquizeJr

VaquizeJr Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    28 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed idee

ItsDeppy vindt dit leuk.
  6. Ouassim23

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.591
    Thanks voor de positieve reactie's guys :D

7. Tattata

Tattata DDG Kenner

Lid geworden:
    3 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    40
    En nu is het zelfs verboden om te slaan in dekaap dan heb je zelfs kans dat je wapenstok wordt ingenomen....

GetRektSon vindt dit leuk.
  8. stoofgaming

stoofgaming Super DDG lid

Lid geworden:
    2 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    11
    Het moet ook leuk zijn voor deze kant van de game want criminaliteit hoort erook bij.

9. TheBasBoyJr

TheBasBoyJr Super DDG lid

Lid geworden:
    11 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    4
  10. QuinTheBeast

QuinTheBeast DDG Kenner

Lid geworden:
    10 feb 2016
    Leuk Bevonden:
    120
    Goed idee maat! Nu alleen nog uitwerken. Hopen dat het lukt!

arnout.avv vindt dit leuk.
  11. TijnGaming013

TijnGaming013 DDG Kenner

Lid geworden:
    19 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    40
    +1

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

12. _LLB21_

_LLB21_ Super DDG lid

Lid geworden:
    4 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    Goeie dit

13. Belgistan

Belgistan DDGGod

Lid geworden:
    11 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    57
    Leuk ideetje! criminaliteit heb je ook in real life! dus waarom niet op MT? :)

14. TijnGaming013

TijnGaming013 DDG Kenner

Lid geworden:
    19 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik mis de oude wastelands tijden

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

15. ItsDeppy

ItsDeppy DDG Lid

Lid geworden:
    26 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeer goed idee! Ik hoop dat dit idee tot uitwerking komt!

16. meyron

meyron DDG Kenner

Lid geworden:
    27 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind dit een Erg goede Toevoeging ookal zal het wss bij een Update aan regeles wel beetje ge edite worden! :)

17. Eenwoelie

Eenwoelie DDG Superheld

Lid geworden:
    10 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    228
    een hele stad voor criminelen lijkt mij niet redelijk, dan krijg je namelijk gewoon een grote PvP arena. Maar ik vind wel gewoon dat DeKaap tussen 20:00 en 06:00 gewoon deze regels moet hebben. Geen aparte stad, maar wel deze regels!!

UndercoverIza vindt dit leuk.
  18. Ouassim23

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.591
    Dan is t niet wat ik bedoel, geen regels= geen regels haha.. Kom er gewoon niet dan, snappie :p

19. Ouassim23

Lid geworden:
    26 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    1.591
    Tja, je moet er dan niet komen.. In het echt worden dagelijks ook mensen neergeschoten en ik gok dat het niet zo erg word als jij beweerd. Criminelen willen dat, Ze zullen niet meer random killen, dan moet je toch juist blij zijn? Veder brengt dit meer Roleplay in de server :)

20. Enritix

Enritix DDG Kenner

Lid geworden:
    20 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    61
    Goed idee! +1 van mij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie