Behandeld 'Je bent geslagen met een wapenstok door ...'

Discussie in 'Behandeld [Doorgestuurd naar PL]' gestart door WikkieDDG, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WikkieDDG

WikkieDDG DDG Held

Lid geworden:
    28 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    87
    Beste Minetopia Lead en spelers,

Zoals jullie allemaal wel weten krijg je een chat message als je geslagen wordt door een wapenstok, mes of wat voor wapen dan ook. Dit is een beetje off role-play vind ik en vele andere ook. Ik vind dat dit uit de game gehaald moet worden aangezien het dan geen mysterie is wie er een wapen heeft en wie niet. Zo kunnen er criminelen komen die eigenlijk niet als een crimineel bekend staan, omdat zij het slim spelen en zichzelf niet laten pakken.

Als voorbeeld: Je staat achter iemand die bijvoorbeeld op een berg staat en je slaat hem van de brug af.. Dan ziet de persoon, tenzij die zich omdraait NIET door wie hij is geslagen. Dit zorgt ervoor dat mensen meer moeten opletten i.p.v. afk staan en dan doodgaan en even in de chat teruglezen wie ze geslagen heeft om vervolgens rond te gaan vertellen 'Pas op die en die heeft een wapen.'

Ik hoop jullie mening hier op te krijgen en als er een rede is om toch de message in game te houden ben ik daar benieuwd naar, want ik zie op dit moment nog geen rede om het nog in de game te houden.

Met vriendelijke groet,
    WikkieDDG

XevooDDG, Shinosensei, Cyriel50 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    +1 en als je een bivak op hebt kunnen mensen ook zien wie je bent. Is ook off roleplay. Ik vind dat daar ook iets op verzonnen moet worden, bijvoorbeeld dat je naam dan &k word, dus obfucased ofzo.. (Idk hoe je dat schrijft Haha) en ook je ziet de ign van mensen als ze praten en boven hun hoofd. Is ook niet realistisch. Dusda zijn me punten Kappa.

floris_fenijn, Cyriel50, OwliFant_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. WikkieDDG

WikkieDDG DDG Held

Lid geworden:
    28 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    87
    Ja ook mee eens, bij bivak hoort ook de naam gewoon compleet weg te zijn vind ik. En in chat zou dan i.p.v. je minecraft naam 'Crimineel' horen te staan.

Cyriel50, TamirRonaldo en TypischKoen vinden dit leuk.
  4. Milan. ForMilanFaces

Milan. ForMilanFaces Super DDG lid

Lid geworden:
    19 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    +1

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

WikkieDDG vindt dit leuk.
  5. Gyvan

Gyvan Legend

Lid geworden:
    29 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    47
    Daarmee ben ik het niet eens, zoals je zegt moet het roleplay zijn.. en als een bivak op hebt weet de andere speler natuurlijk wie je bent (off roleplay), maar in roleplay als je dan verraad wie die bivak had en dat is buiten de rp regels. Het is een rl game en in rl zie je toch alleen als je kijkt ook niet wie het is, daar heb je zelfs nog stemmen dus zo kan je eigenlijk iemand herkennen met een bivak in rl (of kleding etc). En in mc als je wilt praten en gebruik je de chat, en kan je daardoor zien wie het is. Maar dat in in roleplay (waar de game om draait). Dus als je dat dan gaat vertellen of weet ik veel wat dan vind ik dat eigenlijk buiten de roleplay regels. Tenminste dat is mijn mening.

Met vriendelijke groet,
    ~Gyvan Ubachs aka RaccoonRocket_

6. WikkieDDG

WikkieDDG DDG Held

Lid geworden:
    28 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    87
    Ja dat kan, maar 90% van de server houdt zich niet aan de rp regels. Dus vandaar dat ik vind dat dit het best weg kan gaan uit de game.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

7. Gyvan

Gyvan Legend

Lid geworden:
    29 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    47
    Dat klopt zeker weten, daarom vind ik het ook goed dat de politie daar goed op let als iemand een bivak op had en iemand had een screen van zn naam

8. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    Het overkomt mensen dat ze met bivak iemand sloegen en dan gaan mensen naar de politie ofzo en zeggen ze: Nee hoor, hij had geen bivak op! En je kan een andere stem opzetten etc. Ook andere kleding aan doen etc.

9. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    Dan gaat de politie voor hem uitkijken en dan zien ze hem: houden ze hem aan... ook non rp.. Ik kan een hele lijst geven (ben ik mee aan het werk) om te laten zien dat heel veel wat Rp hoort te zijn niet Rp is.

TamirRonaldo vindt dit leuk.
  10. Gyvan

Gyvan Legend

Lid geworden:
    29 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    47
    Maar de politie moet bewijs hebben he, dus als iemand zegt dat hij geen bivak op had, dan gaan ze er meestal naar kijken

11. Gyvan

Gyvan Legend

Lid geworden:
    29 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    47
    Laat maar zitten, dat is mijn mening he..

12. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    dan gaan ze er meestal naar kijken[/QUOTE]
    Ja dat zeg ik.

13. WikkieDDG

WikkieDDG DDG Held

Lid geworden:
    28 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    87
    Tja maar ik bedoel, dan kan de hele server te weten komen dat je een crimineel bent heel easy en als er ookal de 'je bent geslagen door' wordt gescrapt heb je al minder bewijs.

14. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    Dan moet je de discussie ook aangaan :) dat is mijn mening. Niet onaardig bedoeld.

15. Gyvan

Gyvan Legend

Lid geworden:
    29 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    47
    Veel mensen weten al lang wie de criminelen zijn onder ons

16. WikkieDDG

WikkieDDG DDG Held

Lid geworden:
    28 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    87
    Ja maar de nieuwe niet. Die af en toe wat stouts doen, maar die worden heeeeel gauw veraden door het chat message

17. Gyvan

Gyvan Legend

Lid geworden:
    29 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    47
    Daar geef ik je gelijk in, maar ik vind sowieso dat de roleplay beter aangepakt moet worden.

18. TypischKoen

TypischKoen DDG Kenner

Lid geworden:
    8 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    75
    Ik vind het leuk dat Je MC naam kan veranderen. In real life kan je ook je identiteit veranderen. Niemand weet dan dat JIJ die gene was die met die wapenstok bv sloeg. Alleen in real life moet je dan ook aan plastische chirurgie doen xD

19. Toppiedoppie.

Toppiedoppie. DDG Kenner

Lid geworden:
    3 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    56
    Maar wat je daar door krijg zijn meer Lootkillers, random mensen die je slaan.
    Dan gaat iedereen op elkaar inslaan met stokken dat is ook niet handig!
    ;)

20. WikkieDDG

WikkieDDG DDG Held

Lid geworden:
    28 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    87
    Meer controle ;) En de oplossing is Wastelands back!

Toppiedoppie. vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie