Gesloten Jail

Discussie in 'Gesloten' gestart door FakeHacks AKA Panda, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FakeHacks AKA Panda

FakeHacks AKA Panda Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    7 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo allemaal,

Dus ik had een idee voor de jail, dus mijn idee is als je dus in de jail zit en je zit er bijvoorbeeld voor 5 uur in, dat de deur dan automatisch na 5 uur opengaat. (iets in die richting). Want ik zit nu dus in de jail en ik mag er al lang uit maar er zijn geen guards on, en ik kan er dan ook niet uit.

Mvg Panda,

PS: ik hoop dat het wordt toegepast

2. Yari5000

Yari5000 DDGElite

Lid geworden:
    19 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Hi,

Er is een mogelijk om mensen op tijd te jailen maar dat wordt express niet gedaan aangezien je dan niet uit de cel kan nadat je relogt, als de deur automatisch zou open gaan kan je dus als het ware vrij rondlopen door een politie bureau of prison.
    Role play gewijs zou je ook gewoon vrij worden gelaten door agenten/guards en iedereen heeft een privé leven dus kan niet zomaar bijhouden wanneer hij online moet zijn.

Mvg Yari5000

3. Belgistan

Belgistan DDGGod

Lid geworden:
    11 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    57
    Nah. denk niet dat een goed idee is dat je dan overal kan rond derpen. en bijvoorbeeld je mag om 18:00 eruit, maar je kan de boete niet betalen? daar heb je niet over nagedacht? die moeten gwn blijven tot ze de boete kunnen betalen en met dit heeft het totaal geen zin meer dan. kan je altijd zeggen ' ik heb te weinig geld ' dus dan kunnen ze gemakkelijker onderkomen.

4. iTeije

iTeije Developer

Lid geworden:
    9 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    164
    Er bestaat ook nog iets als realisme he, en wat jij zegt over dat er ‘nooit’ guards online zijn, is onzin.

Wat 9/10 mensen doen is dat ze gewoon meteen weer uitloggen als er geen guard is, en als er een guard online komt en er is niemand en er is dus niks te doen, gaan zij ook wel weer andere dingen doen.

5. Boomtakje

Boomtakje Ex-Staff

Lid geworden:
    8 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    255
    Kijk gewoon op Teamspeak, een guard gaat daar ook niet heel de dag rondlopen als hij online is

6. frikandelworst

frikandelworst Super DDG lid

Lid geworden:
    15 jan 2018
    Leuk Bevonden:
    12
    Groot gelijk!

7. mariskawoerk

mariskawoerk Forum Moderator Moderator Minetopia Staff

Lid geworden:
    8 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    1.738
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie