Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Introductie Gilles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chersus

Ex-Staff
Chersus
Chersus
None
Hallo daar!
Ik ben Gilles, 15 jaar en een geboren gamer. En vandaag wil ik jullie wat meer over mezelf vertellen. Enjoy!

Mijn naam:
Gilles
(Om fouten te voorkomen, mijn naam spreek je uit als: Zjiel. Deze naam vindt zijn oorsprong in Frankrijk. ;) )

Mijn leeftijd:
Ik ben 15 jaar.

Mijn locatie:
Ik woon in België.

Mijn hobby's:
In mijn vrije tijd houd ik me hoofdzakelijk bezig met het bespelen van games, maar ook UI/UX Design is een zeer grote passie van mij. Buiten dit doe ik aan sportzwemmen.

Mijn carrière:
Sinds kort ben ik een gedreven MineTopia speler. Ik ben relatief nieuw maar probeer mijn kennis dagelijks te vergroten! Verder heb ik ook een tijdje MineNation gespeeld, geweldig spel. Je hoort het, ik ben een zeer grote fan van de originele gamemodes die DDG de laatste jaren ontwikkeld heeft! Een 2YR MineTopia rank kon hieraan dus niet ontbreken.

Bedankt!
Bedankt voor het lezen van mij intro, heb een fijne dag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top