Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Introductie dragon4fire!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted member 30317

DDG Kenner
Pqrrots
Pqrrots
None
Ik dacht laat ik is een introductie plaatsen hier aangezien ik al ongeveer 2 jaar actief op de DDG server speel
Info:
Naam:Mette
Hobby's: Gamen, zwemmen en nog veel meer maar hier ben ik vooral mee bezig
Klas: 3 VWO
Leeftijd:14
Eigenschappen: wil altijd de beste of heel goed zijn en ja heb er nog wel meer maarja
Gamemodes die ik speel: Vooral PlanetCraft en Castle Defend ook speel ik als er genoeg mensen zijn The Battle en De Tunnel
Begin tot nu:
Ik begon op DDG met survival na een tijdje was ik er een beetje klaar mee en was ik me vooral aan het vervelen. Na ongeveer een week kwam ColectersCraft, wat ik toen ging nolifen. Heb daar elke week totdat het weg ging gespeeld waardoor ik in de top 5 kwam te staan. Toen kwam De Tunnel dat heb ik een tijdje gespeeld totdat ik er geen zin meer in had, omdat ik niet kon parkouren en er niet veel mensen waren. Toen heb ik een tijdje CityCraft gespeeld, omdat ik niks beters te doen had op de DDG server. Daar was ik al snel klaar mee. Toen joinde ik een game die ik nog nooit gezien had namelijk Castle Defend. Ik wist toen nog niet zo goed wat ik moest doen, maar na een tijdje werd ik wat beter en kreeg ik max destroyer en begon ik het steeds leuker te vinden (wat ik me nu besef is dat ik best veel geluk had dat er mensen waren). Een tijdje later kwam er een forum post dat er een nieuwe gamemode aan kwam genaamd The Battle, dat leek me in eerste instantie de stomste game ever (wat later dus totaal niet zo bleek te zijn). Ik verveelde me nogal op de dag dat The Battle kwam dus ik dacht laat ik het gewoon maar is spelen. De eerste paar potjes die ik speelde was ik nogal noob, maar gek genoeg vond ik et wel een heel leuk spel waardoor ik de volgende dag tot laat in de avond nog wel op The Battle aanwezig was. Het werd steeds rustiger op The Battle, maar dat weerhield me niet om niet in de lobby te wachten totdat er mensen waren. Ongeveer 8 maanden later was ik klaar met als maar 1v1/2v2 en had ik eigenlijk me doelen al behaald namelijk overal 1e te staan. Ik kwam toen nog af en toe op The Battle en ging steeds vaker op Castle Defend kijken of er genoeg mensen waren voor een game. Zo ging er een tijdje voorbij en toen zag ik dat PlanetCraft zou komen ik was echt heel hyped en begon toen het public meteen met spelen. Na meerdere keren van team geswicht te hebben kwam ik eindelijk bij een team waar ik het opzich wel leuk had en ging ik ook weer regelmatig PlanetCraft spelen. In de tussen tijd bleef ik Castle Defend spelen alleen ging ik et alleen maar spelen als ik wist van er zijn mensen. De laatste week kijk ik regelmatig weer op Castle Defend en regel ik mensen voor een paar potjes.

Dat was me introductie! (Zat oprecht al 2 weken er over na te denken om dit te doen maarja is er nooit van gekomen)


dragon4fire
 
Laatst bewerkt:

Ultra_Daan

DDGGod
Ultra_Daan
Ultra_Daan
DDG God
Leuke introductie! Altijd leuk om meer te leren van andere mensen
Blijf vooral doorspelen
Groetjes van mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top