Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Informatie Cosmopolitan-Downtown !

Status
Niet open voor verdere reacties.

MattieDDG

DDG Held
Hoe zit het met de malibu zone?

Hey,

Kijk wat ze bedoelen is:
Nu is elke stad een aparte server! Dus De kaap en The Hill zijn 2 aparte servers!

Alleen nu komen 2 aparte servers (Cosmo en Downtown) op 1 server en worden het (denk ik) aparte werelden, dus je merkt er niet zo veel van, enkel af en toe een beetje lagg.

Idk of ik het goed heb maar denk t wel

Het kan ofc ook dat ze het gewoon 1 wereld maken en dus dat je van The Hill kan lopen naar Malibu zonder een portal te nemen!

- MattieDDG
Adv. Dino Advocaten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Deleted member 13440

DDG Legende
TheFrenkTenk
TheFrenkTenk
Quartz
Hey,

Kijk wat ze bedoelen is:
Nu is elke stad een aparte server! Dus De kaap en The Hill zijn 2 aparte servers!

Alleen nu komen 2 aparte servers (Cosmo en Downtown) op 1 server en worden het (denk ik) aparte werelden, dus je merkt er niet zo veel van, enkel af en toe een beetje lagg.

Idk of ik het goed heb maar denk t wel

Het kan ofc ook dat ze het gewoon 1 wereld maken en dus dat je van The Hill kan lopen naar Malibu zonder een portal te nemen!

- MattieDDG
Adv. Dino Advocaten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is geen uitleg op mijn vraag xD ik vroegme gewoon af omdat malibu atm een zone is en niemand daarheen kan, ze dat houden xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top