Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Iemand ploteigenaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucasss3330

DDG Kenner
Beste DDG Creative Staff,

Ik speel al een tijdje op de DDG Creative plotwereld. Nu ben ik de laatste tijd wat minder actief, en zou ik graag een vriendin van me ook ploteigenaar willen maken op mijn eigen plot. Zodat zij zelf andere mensen kan adden/removen van het plot, en ze de leiding over de bouwwerken die we al op mijn plot gemaakt hebben kan overnemen. Is het mogelijk om een andere speler tot ploteigenaar te maken op je plot, of zou een van de Creative Staffleden daarbij kunnen helpen?

Alvast hartelijk dank voor het lezen, hoop op een spoedige reactie.

Met vriendelijke groeten,
Lucas (In-game naam: _Lucas777)

(De naam van het meisje dat ook ploteigenaar op het plot moet worden is: UnicornGamerNL)
 

Tim-Teemo16

Ex-Staff
Teemo16
Teemo16
None
ik denk eerlijk niet dat je daarvoor hier moet zijn, miss kan je op teamspeak contact vinden met een staff of via het forum, maar dan wel op een andere manier. Gr Teemo16 :D
 

|| Rick || Appelaar_ ||

DDG Superheld
appelaar_
appelaar_
None
Beste DDG Creative Staff,

Ik speel al een tijdje op de DDG Creative plotwereld. Nu ben ik de laatste tijd wat minder actief, en zou ik graag een vriendin van me ook ploteigenaar willen maken op mijn eigen plot. Zodat zij zelf andere mensen kan adden/removen van het plot, en ze de leiding over de bouwwerken die we al op mijn plot gemaakt hebben kan overnemen. Is het mogelijk om een andere speler tot ploteigenaar te maken op je plot, of zou een van de Creative Staffleden daarbij kunnen helpen?

Alvast hartelijk dank voor het lezen, hoop op een spoedige reactie.

Met vriendelijke groeten,
Lucas (In-game naam: _Lucas777)

(De naam van het meisje dat ook ploteigenaar op het plot moet worden is: UnicornGamerNL)

Dit kan je inderdaad beter vragen op teamspeak, ik zal ook even navragen of het mogelijk is!
 

GoldRaven

DDG Superheld
GoldRaven
GoldRaven
None
Heyhoi,

zoals hierboven al gemeld kan je dit beter ergens anders plaatsen. Je kan wel iemand trusten en adden op je plot. Dan kan die persoon bouwen als je offline bent. Je kan er dan komen via de plotwand.

Ik weet echter niet of je van eigenaar kan veranderen. Dat zou je moeten navragen.

~GoldRaven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top