Idee voor ban

Discussie in 'Gesloten' gestart door Paskwal, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paskwal

Paskwal DDG Held

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    76
    Hallo,

Ik merk zelf dat ik zelf met bepaalde gamemodes op DDG minder serieus ben dan met andere games. Dus ik werd op 02-04-2018 zoals normaal weer na het minder serieus spelen gebant voor grieven, hierbij wil ik natuurlijk niet praten over mijn ban, maar erover praten dat ik het dan raar vind dat je dan gebant word van de volledige server waardoor ik geen andere gamemodes kan spelen. Waardoor ik hele erge leuke events daardoor mis, ik snap dat ik hiervoor natuurlijk moet boeten, maar ik vind het dan raar dat je dan voor iets moet boeten voor andere gamemodes.

Mijn idee dus, misschien wanneer je voor een bepaalde gamemode word gebant, dat je dan alleen op die gamemode niet meer kan komen totdat je ban verlopen is en dat je niet moet boeten voor andere gamemodes.

Met vriendelijke groet,
    Paskwal

2. Suzumi_kun

Suzumi_kun Ex-Staff

Lid geworden:
    10 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    165
    Wat jij nu zegt, is dat we iemand op de server moeten houden die de regels overtreedt. Die ban heeft dan geen zin.

3. Paskwal

Paskwal DDG Held

Lid geworden:
    15 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    76
    Klopt, maar bijvoorbeeld wanneer diegene is gebant voor grieven,dan kan diegene bijvoorbeeld helemaal geen gamemode als Castle Defend spelen.

Hierbij toegevoegt, met bepaalde gamemodes word je dan niet gestraft zodat je de gehele server niet meer in/op kan.

#3 Paskwal, 4 apr 2018
    Laatst bewerkt: 4 apr 2018
  4. ThE_WiZ76

ThE_WiZ76 Admin Sys. Admin

Lid geworden:
    1 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    268
    idee afgekeurd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie