Idee: Trade house

Discussie in 'Behandeld [Doorgestuurd naar PL]' gestart door _Lautje_, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Lautje_

_Lautje_ Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    18 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op dit idee gekomen nadat ik zelf ben gescamd voor mijn Unbreakble elytra.

Het idee: in een stad zoals The City of Atlanta komt een trade house waar bijvoorbeeld elke dag 15 minuutjes of om de week 1 uur een staff lid (of een ander betrouwbaar iemand) staad. Bijvoorbeeld op maandag tussen 4 uur en 5 uur staat er iemand in de trade house. Er staan dan aan twee kanten hokjes en er tussen in ook een hokje (de betrouwbare persoon staat in het middelste hokje) de 2 anderen personen die iets aan elkaar willen verkopen of willen ruilen staan in de andere 2 hokjes. Ze dropen alle 2 de spullen waarvoor ze handelen en de betrouwbare persoon vraagt het dan nog even na of alles klopt en dan geeft hij/zij ze items aan de anderen personen

voorbeeld: personen 1 en 2 willen ruilen, persoon 1 koopt een elytra van persoon 2 voor 100k. Ze staan alle 2 in een hokje en persoon 2 geeft de elytra aan de (betrouwbare) persoon in het midden. En persoon 1 geeft de 100k ook aan die persoon. Die persoon heeft dan de 100k Aan persoon 2 en de elytra aan persoon 1

Dit idee heb ik bedacht omdat je in minetopia bijna niemand kan vertrouwen omdat er zoveel mensen scammen

~sorry voor de eventuele spel fouten, want ik heb dyslexie~

2. Worstekat

Worstekat DDG Lid

Lid geworden:
    30 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, echter we lastig om te zorgen voor goed personeel in zoon soort huis. De staf en andere erg betrouwbare mensen hebben het vaak druk. Een andere variant is misschien dmv een plugin traden (met commands en dat een schermpje oppopt waarin je spullen kan doen en dat je dan kan zien wat de ander geeft (net als op Wynncraft bv)), echt zou dit het idee van RP verpesten als dit overal gold. Ik weet niet of dit in te stellen valt op een bepaalde plek of te koppelen valt aan een een blok, bijvoorbeeld een trade machine.

Laste questie.

3. _Lautje_

_Lautje_ Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    18 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee

4. _RustyPig_

_RustyPig_ DDG Kenner

Lid geworden:
    30 aug 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste idee ooit!

5. Alex1000Gamer

Alex1000Gamer Ex-Staff

Lid geworden:
    10 dec 2014
    Leuk Bevonden:
    317
    In elke stad zijn er winkels die save trades doen..

Dusja :)

DrSyntaxx vindt dit leuk.
  6. Luc_2611

Luc_2611 Super DDG lid

Lid geworden:
    3 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    15
    Niet altijd even betrouwbaar

7. Alex1000Gamer

Alex1000Gamer Ex-Staff

Lid geworden:
    10 dec 2014
    Leuk Bevonden:
    317
    Dat kan kloppen.. Maar ii ben dagelijks in me zaak..
    Falck :)
    Hier is et vertrouwt :D

DrSyntaxx vindt dit leuk.
  8. Luc_2611

Luc_2611 Super DDG lid

Lid geworden:
    3 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat is het zeker. Maar ik snap ook dat lagere levels dat soort dingen niet weten.

9. Alex1000Gamer

Alex1000Gamer Ex-Staff

Lid geworden:
    10 dec 2014
    Leuk Bevonden:
    317
    Ik zal er #soon meer aan gaan werken.. Kwa bekendheid dat we naast food & drank.. Ook GRATIS Save Trades doen.. Dit als service voor de spelers!

10. Luc_2611

Luc_2611 Super DDG lid

Lid geworden:
    3 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    15
    Top. Ik heb er zelf ook aan gedacht een safetrade winkel te maken. Gratia ofc maar dan gaat er bijna 1 mil in zitten en dat vind ik teveel geld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie