Idee Crate reset

Discussie in 'Algemene vragen/discussies' gestart door Mr_Bart_MAND, 12 okt 2019 om 15:37.

1. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND DDGGod

Lid geworden:
    15 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    284
    Hey,

Laatst is de mogelijkheid om je crate cooldown weg te kopen met XP weggegaan.
    Veel spelers waaronder ik denken dat dit is gedaan omdat er te hoge levels op de server zijn, die zelfs MET die resetkosten kapot veel crates kunnen kopen, en dit niet balanced is.
    Nou weten we de echte reden niet, maar ervan uitgaande dat het bovenstaande de reden is, is het niet een idee om de resets voor XP terug te doen, maar dan dat de resets steeds duurder worden?
    Om een voorbeeld te noemen:

X = Het aantal resets op een bepaalde crate die een bepaalde speler in de afgelopen 168 uur heeft gedaan.
    Oorspronkelijk kostte die crate bijv. 1150 xp om te resetten.

ResetKosten = OorspronkelijkeResetKosten * 2^X

1e reset) 1.150
    2e reset) 2.300
    3e reset) 4.600
    4e reset) 9.200
    5e reset) 18.400
    6e reset) 36.800
    7e reset) 73.600
    8e reset) 147.200
    9e reset) 294.400
    10e reset) 588.800

Op deze manier is het verschil tussen een level 10.000 en level 200.000 een stuk kleiner dan bij het oorspronkelijke systeem waarbij je onbeperkt kon resetten, maar blijf je niet met tonnen XP op je account zitten waar je niks mee kan.
    Kan zijn dat jullie zelf al hele plannen hebben voor het XP systeem, maar misschien is dit handig als tijdelijke oplossing?

JustJob en Ruwbix vinden dit leuk.
  2. JustJob

JustJob DDGElite

Lid geworden:
    11 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    31
    Hey bart,
    Dit klinkt als een top idee kom ik eindelijk van mijn overbodige xp af en hebben levels weer nut!

+1 van mij

Mr_Bart_MAND vindt dit leuk.
  3. Lokerhp / Rijsberhp

Lokerhp / Rijsberhp DDGElite

Lid geworden:
    30 okt 2017
    Leuk Bevonden:
    30
    Dit is een top idee!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie