1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gesloten Ideeën factions,

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door EWDOK__, 1 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EWDOK__

EWDOK__ Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    31 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben BIGWOLLYTEDDY ik speel al een langen tijd factions ( niet op ddg ) als ik naar ddg kijk zie ik wiening spelers dat is jammer ik denk dat het komt omdat er geen uitdaging in zit, factions is al best lang een groot deel van minecraft kijk naar servers zoals TheArchon,Brutalfactions,Cosmicpvp dat zijn er drukken servers die alles met factions te maken hebben, ze hebben custom enchants, /ftop price etc als jullie factions zullen verbeteren zouden jullie veel spelers ( Nederlandsen maar ook Engelse spelers kunnen krijgen ) Als jullie de faction servers erg groot maken met een ftop price, Dutch maar ook een Engelse versie zullen jullie erg veel inkomen krijgen door de ranks, perks, etc, hierbij heb ik een paar ideeën om factions erg te verbeteren,

1, Maak een /ftop price op deze manier gaan meer mensen spelen en zullen ze ook ranks kopen om te kunnen winnen,

2, zorg ervoor dat cannons werken, dan heb ik het over de stackers ik heb het nog niet uitgeprobeert maar ik ga er van uit dat het nog niet werkt

3, zorg dat schemetica/printer allowed is zo kunnen mensen makkenlijk een cactus farm maken en daardoor veel geld verdienen voor in het begin,

4, GENBUCKETS, Genbuckets zijn erg fijn om je base te bechermen tegen cannons zo is maakt het de Cannoner moeilijk om in iemand anders zijn base te komen als hij genbuckets gebruikt, Genbuckets zijn emmers lave/water ( <-- ligt aan de plugin je gebruikt ) die een lijn van cobble stone naar beneden maakt tot hij wordt tegen gehouden door een ander blokje ( denk aan de grond )

5, CUSTEM ENCHANTS, Custom enchant maken een groot deel van factions leuker denk aan pvp of het grinden van mobs,

6, TRENCH PICKAXESEN, HAREST HOE'S, de trench pick's maken het makkelijker om naar bedronk te minen dit kan namelijk een 3x3x3 mine effect hebben, Wrm heeft een faction server dit nodig? Als je naar bedrock minde en daar je walls maakt is het moeilijker om te reversen met een cannon, ( Reversen zal je denken? Dat is eiglk heel simpen een cannon blaast zand en tnt op elkaar zodat de cannon kan hybriden zo kan de tnt ontploffen in water. als je dat doet onder een base en je er in 1shot in ) Harbest hoes Het is makkelijk geld verdienen met sugercane maar het is na mijn beleving erg irritant om de cane op te pakken daarom deze harvest hoe die zorgt ervoor dat alles direct in je inv krijgt.

7, EEN ZICHTBAREN WORLD BORDER, ZO is het makkelijk om tezien waar de world border is, dat kan handig zijn om je base tegen aan te maken, na mijn beleving is een ontzichtbaren world border heel vervelend ,

8, FACTION LAND FLY, Zo is het makkelijk om base work te doen zoals genbuckets plaatsen voor je walls ik weet niet of dit al in de ddg faction server zit zoniet zou ik dit graag geadd willen,

9 MAAK EEN SHOP GUI , zo hoef je niet naar /warp shop te gaan dit kan veel tijd besparen ook een spawner shop in de GUI te adden,

10, SPAWNER WAARDE EN /ftop, Dit zijn de spawner waarde van de meesten servers.
    Zombie: ligt tussen de 100 en 175k
    Skeleton: 175k
    Blaze: 350k
    enderman: 500k
    Creeper: 600k
    Sheep: 50k
    Pig: 60k
    Cow: 60k
    Iron Golem: 1,5mill
    11, CUSTOM MOB DROPS EN SELL WANDS, de custom mob dropt kunnen handig zijn voor spawners hier een paar voorbeelden,
    Creeper: TNT en gunpowder
    Iron Golem: Alleen Iron

Maak de mob dropt nie te op doe rates zoals 20% kans, Sellwands zijn handig om alles te verkopen wat in een kist zit het is een beetje zoals /sell all maar dan moet je op een kist slaan met de wand, de wands houden een bepaalde prijs aan,

ALS SERVER KUNNEN JULLIE DE SELLWANDS,HARVEST,HOES,TRENCH PCIKS, VERKOPEN IN DE SHO

2. FlorisDDG

FlorisDDG DDG Held!

Lid geworden:
    23 mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    350
    goed idee, ik zeg uitwerken die handel

3. GamendeOpa

VIP

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Leuk Bevonden:
    388
    Mooi idee!

GamendeOpa

4. Signalised

Signalised DDG Lid

Lid geworden:
    15 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    21
    Hele goede ideeën maar ./fly in geclaimed gebied vindt ik onnodig. Ja oke het is fijn om te vliegen in de claim maar het is en blijft (inpreciepe) een survival game. Maar leuke ideeën!

5. EWDOK__

EWDOK__ Nieuw DDG lid

Lid geworden:
    31 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het deels mee eens, het is handig te kunnen vliegen voor base work en het is niet echt servival het blijft factions en het is na mijn mening erg irritant om steeds naar boven te zwemmen om aan je walls te kunnen werken,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina