Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hulp bij forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
heyhey,

Als ik op een forumpost klik gaat hij automatisch naar het laatste ongelezen bericht. Ik vind dit echt super irritant! Is er een manier, als je op een post klikt, dat je direct naar het bericht zelf gaat i.p.v. de laatste ongelezen reactie?

Graag hoor ik of er een oplossing hier op is.
 

NielsvOorsouw

Legend
GewooonNiels
GewooonNiels
Legend
heyhey,

Als ik op een forumpost klik gaat hij automatisch naar het laatste ongelezen bericht. Ik vind dit echt super irritant! Is er een manier, als je op een post klikt, dat je direct naar het bericht zelf gaat i.p.v. de laatste ongelezen reactie?

Graag hoor ik of er een oplossing hier op is.
Misschien op het bericht zelf klikken en niet op de reactie zelf Romer? :)
Anders kan het niet
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
heyhey,

Als ik op een forumpost klik gaat hij automatisch naar het laatste ongelezen bericht. Ik vind dit echt super irritant! Is er een manier, als je op een post klikt, dat je direct naar het bericht zelf gaat i.p.v. de laatste ongelezen reactie?

Graag hoor ik of er een oplossing hier op is.
Klik op de pagina die je wilt zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top