Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben Kevin!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevinvdzwan

DDG Superheld
Kqvinx_
Kqvinx_
None
Hey,
Omdat ik toch al een tijd op de ddg server speel zal ik me ook een keer voorstellen :)

Minenation

Bij Minenation is het bij mij echt pas begonnen (daarvoor speelde ik wel wat maar niet echt veel.)
Ik ben zelf begonnen 1 dag na de start datum op Minenation toen begon ik mijn eigen team wat niet echt veel werd. Daarna ben ik al snel naar het team van Lars (vako) gegaan waar ik toen ben weg gestuurt omdat ik te dringend was. Daarna ben ik naar (het toen nog bestaande) TCB gegaan waar ik een erg leuke tijd heb beleeft tot dat onze tijdelijke leider op ene de base aan tot gaf. Nu speel ik al een tijd bij ICL en ben ik houthakker lvl 14(4 beroep switches).

Minetopia

Na Minenation ben ik ook echt serieus begonnen op Minetopia. Waar ik toen nog lvl 1 was. Ik had toen een huisje gekocht en was als snel lvl 3 waar ik nu nog steeds ben. Wij als ICL zijn nu ook bezig met onze winkels.

Open Kingdom
Voor mij is toen minenation heel inactief werd verder gegaan met openkingdom. waar ik nu in de family ICL in aos zit. Ik speel vaak Kingdom en als je mij zoekt ben ik vaak te vinden bij mij base (400 2800). Ik zal daar wss wel weer aan het vissen zijn.

Lobby
Ik "durp'' ook veel rond in lobby 1, ik vind het erg leuk om mensen te helpen die daar problemen hebben.


Dit ben ik :)

MVG ICL_HamsterKevin
 

mariskawoerk

Ex-Staff
mariskawoerk
mariskawoerk
None
Heyhoi!

Wat gezellig dat je ook hier op het forum komt derpen.
Je bent lekker veel op verschillende gamemodes. Nice

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top