Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben karsten :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kettenic

DDG Superheld
kettenic
kettenic
None
Ik ben karsten en ben gestopt met MT eerste keer dat ik inlogde op ddg was rond 2013 à 2014 ben nooit echt een opvallende speler geweest door vele namechanges en nieuwe account.
Maar ik ben ook een tijd inacief geweest vroeger omdat ik rond 2014 1 jaar een ban had (ja toen werden bans van 1 jaar gegeven xD) omdat ik vloog in de lobby (echt super dom ) maarja ik was 12 (me naam was toen KARSTEN_GAMER) toen kon ik nog niet zuiver nadenken.
maar ik ben dus toen inactief geweest tot 2016, toen begon ik met skyblock wn wat andere leuke minigames. na een tijdje in begin 2017 kwam er een gratis maand whitelist op de Minetopia server. Ik dacht dus why not let's give it a shot. nou ik vond t dus hartstikke leuk en speelde veel , na een tijdje ergens net een paar weken dat 2.0 uit (toen heette ik Karsten18) was kwam in een avond @Nightcling ineens voor mij staan, het bleek dus dat ik alt abuse had gedaan in de eerste 2 weken dat ik minetopia speelde. En ik was dat dus al bijna vergeten dus ging ik ontkennen. Nou dat was niet zo slim dus hoppa permban minetopia. Nou, ik heb toen dus de hele tijd ge stopt met MT toen ik op het einde van de zomervakantie op het idee kwam om een nieuw minecraft account te kopen (naam kettenic), nou dat was allemaal hartstikke leuk en ik kocht voor de grap een MT whitelist, en wat denk je ik kon gewoon joinen! Nou dat was dus leuk en ik ging beetje kloten op de server en ik kwam eene @negeer tegen in de prison. Nou we werden dikke matties (is nu nogsteeds) en ging veel leuke dingen doen in mt. Ik heb toen een maand of 2 een hele tijd leuke dingen gedaan met de 17nl'ers. Dat werd later minder door ruzie's binnen de groep. nou ik heb dus toen enorm zitten wachten tot ik die kwijtschelding kon halen. Toen ik een half jaar zoet was had ik eindelijk de kwijtschelding gehaald. Nou hij was dus goedgekeurd! Dus ik solliciteerde voor de grap bij t leger en ik werd wonderbaarlijk een rekruut! Ik heb toen 2 weken rekruut geweest en werd toen uiteindelijk aangenomen als soldaat. SO naar Spike.
maar na 1 week soldaat te zijn merkte ik dat ik geen lol meer had op minetopia. dus ik besloot te stoppen. En nu ben ik hier, en zit ik te wachten tot de nieuwe server van @DusDavid uitkomt!

Dit was dus mijn tijd op DDG, geen idee of mensen mij van vroeger kennen, vast niet.

Gr Kettenic :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top