Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben GetReadyForMe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uitgelogd_

DDG Held
HeyHoi ik ben GetReadyForMe,

En ik ben de laatste tijd redelijk actief op het forum en daarom leek het mij leuk om te solliciteren voor forum support/moderator.

Oke laten we beginnen..

Info:

-Real name: Keanu
-IGN: GetReadyForMe
-leeftijd: 15
-Skype: GetReadyForMe
-TS: GetReadyForMe
-Twitter @Keanu2002
-----------------------------
Motivatie: Het lijkt me super tof om mensen nog beter te kunnen helpen hier mee bedoel ik de dingen doen die ik nu nog niet kan dus bijv. Als een topic in behandeling is dat ik hem daar ook op kan zetten want ik help nu al heel veel mensen maar dan moet Mariska of een andere support dat doen dus moet het 2x gedaan worden terwijl het ook gelijk gedaan kan worden.. Daarom dacht ik "ik wil een forum support/moderator worden om het forum nog beter en netter te houden" dus hopelijk word deze sollicitatie serieus genomen en goed door genomen waardoor ik een deel van het forum hopelijk kan helpen.
---------------------------------------
CV: Ik ben nog nooit staff geweest op DDG maar wel op een andere server waar nooit iemand op zat maar ik werd de Admin en we hadden wat leuken concepten bedacht en der zaten gelijk een stuk of 37 man op zelf een dag hebben we 56 spellers op onze oude server gehad waar ik nog steeds trots op ben.. :D
---------------------------------------

Dit was mijn sollicitatie als ik dingen vergeten te melden in m'n sollicitatie Eg het dan aub in de reactie's zo dat ik dat kan aanpassen.

---------------------------------------

Mvg, GetReadyForMe

---------------------------------------
 

Uitgelogd_

DDG Held
Maar dan kom ik bij deze pagina
8298c18fbadc22ffa44ac610bc626bad.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top