Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten hoi dit is wie ik ben :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilyVM

DDG SuperLegende
EmilyVM
EmilyVM
None
heyhoi iedereen :) ik ben TGC_Kevin

ik speel al redelijk lang op de DDG server (eigenlijk pas echt actief sinds april/mei 2017)
en de meeste mensen kennen mij van Minetopia omdat dat eigenlijk de enige gamemode is die ik echt actief speel. ik speel sinds de 1e gratis maand minetopia en dat was nog in 1.0 (vlak voor dat 2.0 begon) en wilde toen veel dingen bereiken (veel geld, hoog lvl, een betrouwbare speler voor iedereen etc) en was in het begin zo'n noob die direct bij de politie solliciteerde met een solli van 2-4 pagina's wat natuurlijk nooit werkte xD ik kreeg mijn 1e baan bij een foodshop in Thecity, dat was bij mitcham (leuk feitje voor die baan heb ik niks hoeven doen ik kreeg een reactie onder een van mijn video's op YT met dat ik daar kon werken ) oke ff genoeg over Minetopia xD ik ben 20 jaar en maak dus YT video's van verschillende games en ook een vlog soms. verder ben ik mtf (mensen die niet weten wat dat is, dat is hetzelfde als transmeisje/transgender) en ben daar sinds december 2017 mee bezig, mensen die mij op twitter volgen weten dat waarschijnlijk al omdat ik het daar al heb verteld. het is voor mij moeilijk om over te praten (dat lijkt mischien nu niet zo maar via dm of social media is het makkelijker voor mij) en dat is iets wat al jaren zo is maar er laat mee begon want vroeger kon ik er met niemand over praten. ik ben bezig met een traject, of niet echt bezig ik sta op een wachtlijst om het traject te beginnen er is dus nog niks veranderd kwa uiterlijk en stem enzo helaas.

mensen die benieuwd zijn hoe ik er uit zie

dit ben ik bij het DDG event van 2017: https://gyazo.com/a804c1a3ca1060b2e8ded67f73eb20b1

en dit ben ik nu: https://gyazo.com/8f5f690fdc02f1bf8610aa16f1e71636

dit is dus wie ik ben en ja dit is een late introductie van mij xD

mvg TGC_Kevin/Emily/Lynn
 

GraafJesse

Junior Admin Global
GraafJesse
GraafJesse
Obsidian Gold
Welkom,

Ik vind het zelf altijd mooi dat je mag zijn wie je wilt zijn.
Iedergeval nog veel speel plezier op DDG, en natuurlijk jou Youtube video's.

Met vriendelijke groet,
GraafJesse
 

EmilyVM

DDG SuperLegende
EmilyVM
EmilyVM
None
Welkom,

Ik vind het zelf altijd mooi dat je mag zijn wie je wilt zijn.
Iedergeval nog veel speel plezier op DDG, en natuurlijk jou Youtube video's.

Met vriendelijke groet,
GraafJesse
Bedankt en de reacties die tot nu toe op Twitter zijn gekomen zijn ook goede leuke reacties. thx op yt gaat het ook goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top